---
Все буде Україна!
Повернутися назад

Польський бренд дитячого одягу 5.10.15. про перспективи українського рітейлу

30.08.2017
Польський бренд дитячого одягу 5.10.15. про перспективи українського рітейлу

Керівник відділу оптових продажів і франчайзингу ТМ 5.10.15 в Україні про кроки, зроблені брендом для боротьби з корупцією і про компанії, які зможуть рости і розвиватися в довгостроковій перспективі.

5.10.15. - одна з найпопулярніших торгових марок дитячого одягу в Польщі, учасник Baby Fashion, яка за 20 років свого існування відкрила понад 230 магазинів в 190 містах країни. Два роки тому магазини бренду з'явилися і в Україні. З якими труднощами стикається польська компанія на українському ринку, у чому концептуальна різниця між українськими і зарубіжними виробниками товарів для дітей, про контрабанду та плани на розвиток, RAU розповів керівник відділу оптових продажів і франчайзингу ТМ 5.10.15 в Україні Руслан Хомішінец.
 
- Як ви заходили на український ринок?
 
- У 2015 році компанія KOMEX, яка є виробником ТМ 5.10.15, після півроку попередніх переговорів, підписала контракт з компанією ТОВ «Альянс Орбіта СВК» про представництво в Україні. Імпортер почав розвиток і популяризацію бренду за відкриття корнерів в мережі дитячих супермаркетів Мамадай. Також пішли в напрямку оптових продажів.
 
- Скільки зараз магазинів і де?
 
- Повноцінно функціонує п'ять торгових точок - в місті Берегово, Мукачево, Хусті, Ужгороді та Стрию. Крім цього, восени 2016 року відкрили фірмовий монобрендовий магазин 5.10.15 в найбільшому ТРЦ Західної України Victoria Gardens у Львові. У Києві бренд можна знайти в ТРЦ Art Mall і New Way, а раніше і в Sky Mall, але місце розташування цього магазина було змінено. Однак київські торгові точки належать іншим партнерам бренду, які, як і ми, мають контракт з KOMEX.
 
- Самі плануєте завойовувати Київ?
 
- Ми вже отримали згоду від польських партнерів на вихід на київський ринок. Це буде одним із пріоритетних завдань з розвитку на 2018 рік.
 
- З якими труднощами стикається польський франчайзинг в Україні?
 
- Це один з найцікавіших варіантів інвестицій в готову працюючу і, головне, прибуткову модель бізнесу, тому труднощів переважно немає. Польський франчайзинг зараз знаходиться на «низькому старті». Україна активно переймає соціально-економічний досвід розвитку від Польщі і готова до виведення на український ринок популярних польських брендів, які пройшли випробування часом і вимогливими покупцями.

  - З чого складається асортимент бренду?
 
- Всі вироби, як для дівчат, так і для хлопчиків, розділені на 3 основні категорії: у віці 0-2 роки, 2-7 років і 7-12 років. У рік випускаємо чотири колекції одягу - по одній на кожну пору року.
 
- У чому концептуальна різниця між вашим брендом і типовими українськими?
 
- Крім дизайну та асортименту серед наших переваг - визнання бренду в Європі і світі - вже третій рік поспіль ТМ 5.10.15 нагороджена сертифікатом Superbrands, міжнародною компанією The Superbrands Ltd. Цей сертифікат свідчить про приналежність до кола найсильніших торгових марок.
 
- Що заважає багатьом іншим закордонним брендам працювати в Україні?
 
- На нашу думку, це недостатні соціально-економічні показники, рівень зарплат, нестабільність національної валюти, контрабанда і контрафакт.
 
- Чи стикаєтеся з проблемами контрабанди?
 
- Звісно так. Державі необхідно побороти корупцію - і це, мабуть, єдине, що дасть можливість швидко рости і розвиватися як державі, так і кожному її громадянину. Свій крок до подолання цих проблем ми зробили вже давно - це тільки офіційне співробітництво, як із зарубіжними, так і вітчизняними партнерами.
 
- Яка статистика продажів у бренду по Україні?
 
- У порівнянні з минулим роком продажу ТМ 5.10.15 виросли в 2,5 рази завдяки розвитку мережі Мамадай, підключенню франчайзингових і оптових партнерів.
 
- Що важливо для успішних продажів?
 
- Важлива експертність, позитивний досвід, постійний розвиток і наполеглива щоденна системна робота.
 
- Які плани на розвиток в Україні?
 
- У серпні 2017 року заплановано відкриття ще одного корнера 5.10.15 в Ужгороді в рамках відкриття нового магазину мережі Мамадай. У вересні буде відкритий фірмовий франчайзинговий магазин в Івано-Франківську, а у вересні-жовтні - запущений франчайзинговий фірмовий корнер в Житомирі. Протягом 2018 року планується відкрити 5 франчайзингових магазинів і забезпечення присутності торгової марки в більш, ніж 40 районних і обласних міст по оптовому напрямку. А стратегічне завдання на кілька найближчих років - присутність торгової марки 5.10.15 в кожному місті України з населенням від 50 000 чоловік.
 
- Які ваші прогнози для українського ринку?
 
-

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки