Baby EXPO
03.04.2018 --- 06.04.2018
Міжнародний форум товарів для дітей
Повернутися назад

Ринок дитячих товарів: скільки триває дитинство

01.08.2017
Ринок дитячих товарів: скільки триває дитинство

Останні геополітичні та економічні події негативно впливають на розвиток всіх галузей господарства. Не виняток і ринок дитячих товарів. Демографічні дані також невтішні: зменшилася не тільки кількість жителів країни, а й знизилася народжуваність.

 Дитинство - найкращий період практично кожної людини, якого люблять і оточують своєю турботою батьки. Дітки не переймаються про гори немитого посуду або про брудні речі, про те, що босоніжки малі, про те, що шкідливо або корисно для здоров'я.
 
 Сучасних дітей цікавлять новинки в світі гаджетів, цікаві високотехнологічні або механічні іграшки, їх заворожує все те, що яскраво і незвично, що солодко або кисло, їм цікаво все нове і незвідане.
 
 Батьки, в свою чергу, намагаються всіляко потурати дитячим бажанням і не забувають полегшувати собі бути, набуваючи:
  • стерилізатор або накопичувач підгузників, якими багато батьків не користуються;
  • ходунки, за які ортопеди по голові не погладять;
  • розумні столики або манеж, коли батьки дуже зайняті, хоча манежі не користуються популярністю у більшості дітей;
  • одяг, як на дорослого, з якої дитина через місяць виросте, але «воно ж круто виглядає»;
  • готові пюрешкі, якими не варто замінювати домашню їжу, оскільки у дитини можуть бути проблеми з травленням, в тому числі і дисбактеріоз.
 
 В Україні проживає приблизно 7,6 млн дітей у віці від 0 до 16 років. Кожен день народжується близько 700 дітей, які потребують елементарних дитячих приладді, що задовольняють потребу в їжі, одязі, сні і чистоті. З трирічного віку - це цільова аудиторія реклами дитячих товарів. Реклама в цьому віці надає потрібну дію на дитину, який впливає на батька з бажанням «нукупі».
 
 Також смакові переваги зберігаються довго. Практика показує, що «смак дитинства» ми пам'ятаємо все життя - то, що ми полюбили в ніжному віці (фірми, кафе, продукти) залишається за смаком і в більш зрілі роки.
 
 Батьки, які бажають дати своєму чаду то, що воно хоче, - найкращі захисники виробників дитячих товарів і послуг від ударів економічного характеру.
 
 Аналіз ринку дитячих товарів покаже, що відбувається на ринку в 2017 році. Читайте докладні дослідження в наступних статтях

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки