Baby EXPO
26.03.2019 --- 29.03.2019
Міжнародний форум товарів для дітей

Новий магазин Rozetka відкрився на Хрещатику

07.11.2018
Новий магазин Rozetka відкрився на Хрещатику
Найбільший інтернет-рітейлер України Rozetka відкрив магазин в самому центрі Києва - за адресою вул. Хрещатик 20 (в приміщенні Головпоштамту).

Магазин, як і попередній торговий об'єкт рітейлера, оснащений експрес-касами в кожному із залів, має кілька стійок інформації, дві лінії точок видачі, а також електронний Check in в кожному із залів, який допомагає отримати замовлення або талон в сервісний центр.
Через меншу площу і складне планування приміщення, навігація і розташування зон в торговій точці істотно відрізняється від магазину на проспекті Степана Бандери.

«Складність також представляло те, що будівля споруди 1954 року має безліч архітектурних особливостей і обмежень - колони, перепади рівня підлоги і стелі, ліфтові шахти, комунікації, сходи, балкони і т.д. Ми ж прагнули створити єдиний для споживача простір, зі зрозумілою системою орієнтування. З першим магазином на Петрівці такої проблеми не було, там прямокутне приміщення, в якому раніше розташовувався продуктовий супермаркет», - зазначає Микола Чумак.

Через меншу площу магазину на Хрещатику компанія також представила тут менше товарних категорій. Однак прямо в торговому залі можна оформити покупку і доставку додому будь-якого товару з сайту Rozetka.ua.

«Фізично представлений найцікавіший товар з різних категорій: цифрова техніка і гаджети, аксесуари, товари для дітей та іграшки, навіть продукти харчування і напої. У магазині немає товарів fashion, але побудовано багато примірочних кабін для організації процесу видачі замовлень одягу і взуття. Велика зона відведена під сервіси, що буде затребуване в центрі міста. Також створена унікальна ігрова зона на балконі», - розповідає засновник IDNT.

За його словами, найбільшим викликом для компанії при роботі над проектом стали терміни. «Новина про те, що Rozetka виграла тендер на оренду приміщення в Головпоштамті, з'явилася 31 серпня. Ще два тижні в приміщенні працювало поштове відділення. На розробку концепції магазину і всі роботи пішло рівно два місяці. Це - нова швидкість українського рітейлу », - додав Чумак.

BABY EXPO також нагадує, що за останніми дослідженнями УАІІ, Розетка займає перше місце серед он-лайн ресурсів для купівлі іграшок.

Джерело: http://allretail.ua

Джерело фото: https://rau.ua/

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки