---
Все буде Україна!
Повернутися назад

Аналіз ринку дитячого одягу

06.11.2017
Важливу роль у виборі одягу для дитини відіграє якість. Оскільки дитина дуже рухлива і володіє особливостями терморегуляції, одяг не повинен сковувати рухів і повинен «дихати». Згідно з гігієнічною класифікацією, дитячий одяг поділяють на такі вікові групи:
  • новонароджені;
  • дітки до трьох років;
  • малюки від 4 до 7;
  • діти від 8 до 12;
  • підлітки від 13 до 15.
Ринок одягу для дітей стабільно падає: споживання в 2015 році зменшилося на 32%, так само стабільно впав попит на 20% в 2016 році. Попит набагато менше, ніж пропозиція. У зв'язку зі зменшенням популярності магазинів дитячого одягу, продавці переорієнтуються на дорослих.
 
Раніше великим попитом користувалася дитячий одяг з Польщі та Туреччини. Сьогодні на ринок повертаються українські виробники, товари яких набагато дешевше і не поступаються за якістю. За шість місяців 2017 року дитячої трикотажного одягу імпортували на суму $ 1,616 млн, а експортували - на $ 4,195 млн.
 
Кожна друга продана пара взуття зроблена в Китаї. Це зовсім не означає низьку якість - це означає нижчу вартість товару. Правда дуже дешевий made in China дійсно привабливий тільки за ціною, але сильно поступається за якістю, а український виробник робить дитячий одяг, який можна порівняти за якістю з кращими європейськими виробниками.
 
Найвищі вимоги висуваються до одягу для новонароджених: без внутрішніх швів, мінімум синтетики, кнопок і гудзиків, тканини тільки натуральні.
 
Трикотажні фабрики України можуть похвалитися високою якістю виробів і популярністю навіть за кордоном. Трикотажні фабрики пропонують одяг не тільки для маленьких, але і для дорослих:
  • Трикотажна фабрика Попелюшка і Ко;
  • Трикотажна фабрика ЮВДІ-текс;
  • Фабрика трикотажу Віса;
  • Трикотажна фабрика Лули;
  • Дюна (панчішно-шкарпеткова продукція);
  • KBS (панчішно-шкарпеткова продукція);
  • Світ текстилю Комсомольський трикотаж.

Брендовий одяг для маленьких українців не користується популярністю, що обумовлено її більш високою вартістю, у порівнянні із стічною продукцією: одяг «від кутюр» отримує близько 30% продажів, а маленькі магазинчики, базарчики і секонд-хенди мають інші 70%. Це не заважає появі нових українських брендів:
  • Piaf;
  • Ramie;
  • Garbuz;
  • Jolly Bully;
  • BONKA;
  • 2х2;
  • Helen Laven;
  • Monkey;
  • Lapin Lapin;
  • Vilonna Kids;
  • Imagine;
  • Модний карапуз;
  • Grabchak kids;
  • 11 shoes;
  • Olli baby;
  • Amimono.
Окремо варто поговорити про виробництво шкільної форми, яку повинні носити дітки молодших класів в деяких школах країни. Кожна школа самостійно визначає колір: бордовий, зелений, синій або чорний.
 
Основні українські виробники шкільної форми:
  • Харківське учбово-виробниче підприємство;
  • Керченська швейна фабрика, Харківське представництво; <
  • Фея, ТПП, ТОВ, Кременчук;
  • Хмельничанка, ТОВ, Хмельницький;
  • Мілана, ТД, ПП, Київ;
  • Шпак Б.М., ФОП, Львів;
  • Шарм, ВТФ, ТОВ, Лисичанськ;
  • Козятинська швейна фабрика, ВАТ;
  • Попелюшка (Ковтуняк М.А., ПП), Бердичів;
  • Мрія, швейне підприємство, ТОВ, Кропивницький.
 
 Найзручніший, практичний і популярний одяг для всіх - джинсова. Для самих маленьких джинси шиють такі компанії:
  • Goldy (Україна);
  • Unsea (Туреччина);
  • TYK (Польща);
  • SEAGULL (Польща);
  • COW DING (Польща);
  • F & D (Угорщина);
  • H.L. XIANG (Угорщина)
 
Не менш важлива ніша ринку дитячого одягу належить дитячого взуття, до якої також висувається маса вимог, оскільки дитина тільки починає ходити і стопа стає дедалі більше. Взуття для дитини повинно легко вдягатися і зніматися, застібка при цьому повинна добре фіксувати взуття на ніжці.
 
Матеріал для дитячого взуття повинен бути натуральним (шкіра, нубук) або сучасні водонепроникні матеріали, які, однак, добре пропускають повітря. Внутрішнє оздоблення повинна бути виключно з натуральних матеріалів (шкіра, текстиль). Підошва повинна бути досить м'якою (для правильного розвитку зводу стопи) і гнучкою з невеликим каблучком (допомагає формувати ходу).
 
У взуття для дітей, які вчаться ходити, обов'язкова присутність задника, який перешкоджає ковзанню ніжки і утримує її у взутті. Взуття для діток за вартістю не поступається дорослому. Модельний ряд часто набагато практичніше і якісніше.
 
 
На українському ринку представлені такі компанії-виробники взуття для дітей:
  • BG (Україна);
  • Palaris (Україна);
  • Бістфор (Україна);
  • Bartek (Польща);
  • Demar (Польща);
  • ECCO (Данія);
  • CROCS (Італія);
  • Elefanten (Німеччина);
  • Flamingo (Росія);
  • Geox (Італія);
  • NAZO (Польща);
  • Котофей (Росія);
  • Пустунчик (Росія);
  • Alberes (Туреччина);
  • SUPER GEAR (Угорщина);
  • Comfort - baby (Китай)
  • Ortopedia (Туреччина);
  • Panda (Білорусія);
  • Superfit (Австрія).

 
Низький рівень доходів українців не сприяє розвитку фірмових магазинів. Величезна частина споживачів вважає за краще робити покупки через інтернет. Якісний товар можна придбати на більш ніж 500 онлайн-майданчиках від виробників з України, Європи, Туреччини, Китаю та США.

В цілому, основуючись на проведеному аналізі ринку дитячого одягу в Україні, можна сказати, що він на етапі розвитку: постійно з'являються нові фірми, які націлені не тільки на українського споживача, але і хочуть зачепити зовнішній ринок.

Джерело: https://koloro.ua/ 

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки