---
Все буде Україна!
Повернутися назад

ТМ Мевіс: виготовлене з любов’ю

07.12.2018

Виробник дитячого та підліткового одягу, шкільної форми
ТМ Мевіс
м. Хмельницький
На ринку 17 років
Учасник виставки BABY EXPO: 4 роки

Старе як світ «не май сто гривень, а сто друзів» дієве як ніколи. Ось і партнери BABY EXPOТМ Мевіс з Хмельницького – у числі перших заявили про свою участь у весняній виставці BABY EXPO 2019 та CHILDRENS FASHION FAIR.

ТМ Мевіс одна з найвідоміших в Україні фірм із пошиття дитячого та підліткового одягу, а також сучасної елегантної шкільної форми.

Як і чим живе сьогодні підприємство, а також про деякі тонкощі ведення сімейного бізнесу розповідає директор підприємства Євген Кудлаєв.

 

- Пане Євгене, чи часто зустрічаєте свої моделі на вулиці? Які відчуття тоді переповняють?

- Щодня. А відчуття? Звісно, приємні. Часом – неймовірні. Особливо, коли зустрічаєш давніші моделі, ще з тих пір, коли ми, окрім дитячого, відшивали й жіночий одяг – плаття, плащі. Їх і досі залюбки носять. Прикрасивши модним аксесуаром, паралельно з сучасним вбранням, носять доволі статусні дами. Бо хороша класика – вона вічна.

- На споживача якого рівня розраховані ваші вироби?

- Однозначно середнього. Але це не означає, що і рівень виробу має бути посередній. Ще з періоду створення в 2001 році, коли наше підприємство мало лише 5–6 працівників, ми поставили собі за мету не виробляти негарних речей. Для якого б цінового сегменту не працювали, одяг має бути красивий та якісний. Тому недорого – не означає погано.

Тепер у нашій команді 60 працівників. І ті ж самі вимоги. Відтак, маємо відділ контролю, який жорстко контролює вироби, починаючи від закупки тканини та фурнітури і закінчуючи щонайменшим швом готового продукту. 

- Ви диктуєте моду чи підхоплюєте модні тенденції?

- У когось – підхоплюємо, комусь – диктуємо. Відвідуємо виставки. Переймаємо кращий досвід. Зокрема, на найбільшій в Україні спеціалізованій виставці дитячої моди формату «бізнес для бізнесу» CHILDREN’S FASHION FAIR, яку команда BABY EXPO проводить навесні та восени. Звісно, щось підглядаємо у іменитих модельєрів, запозичуємо певні елементи, додаємо свої. Відтак, маючи власні напрацювання, демонстрували свої вироби у Росії, Польщі. Нині маємо замовлення і співпрацюємо з Білоруссю. Невеликі партії імпортуємо до Німеччини.

Ми дедалі розширюємося. Сподіваємося, так само будуть розширюватися і кордони наших замовників, адже плани у нас грандіозні. 

- Які саме?

- Передусім, відкриття магазинів. На сьогодні маємо три фірмові бутики – два у Хмельницькому та один у Кам’янець-Подільському, в яких представлені колекції зима-літо. Ну і, звісно, красива, сучасна шкільна форма. Це наша коронка. Але плануємо виходити за межі регіону. Відтак, готуємо до відкриття магазини у Вінниці та Тернополі.

Усі наші вироби – для дітей та підлітків від 5 до 15 років (зріст 98–164). Відповідно – пошиті з абсолютно безпечних тканин, у складі яких немає шкідливих домішок. Вони не викликають алергічних реакцій на ніжній дитячій шкірі. І ще одна важлива для батьків деталь – після прання тканина виробу не линяє, не втрачає яскравості фарб, не деформується. 

- Чи носять вироби ТВ Мевіс ваші діти?

- У першу чергу саме вони і носять. Щоправда, старша донька уже виросла, вона студентка. Ми починали свою роботу з пошиття святкових суконь для дівчаток. Навіть мали девіз: красива як мама. Орієнтувалися на свою дитину і донечок наших працівників. Хотіли, щоб наші дівчатка гарно одягалися і почувалися маленькими леді. Тепер уже наша молодша 11-річна донька на громадських засадах працює у нас як модель. Хоча чому на громадських? Будь-який виріб, що їй сподобався, а подобається їй багато, прямує додому. 

- Шкільна форма фірми Мевіс – одна з найкращих в Україні. Її випуск налагодили також орієнтуючись на власних дітей?

- І не лише на них. Коли крига скресла і школярам дозволили вибирати форму на власний розсуд, дотримуючись ділового стилю, нам було неймовірно цікаво внести у цей стиль свою родзинку. Це ж такі ще неосяжні горизонти! Так, залишилася класика, але з’явилася купа варіацій. І закрутилось: сарафани, спіднички, жилети. Однотонні, в клітинку, у смужечку, комбіновані. Блузки, кофтинки. Стримано-ділові, з рюшами, бантами, тасьмою, мереживом. Кожна школа вимагає певну кольорову гаму. І ми її підтримуємо.

Ось і зараз готуємо колекцію шкільної форми на наступний рік. Наші дизайнери виклалися на повну. В такій формі діти неповторні. І щасливі. А це так приємно. 

- Ви пропонуєте шкільну форму лише для дівчаток. Це дискримінація?

- Ні. Лише відповідальне ставлення до роботи. Хлопчача форма не має багато варіацій: піджаки, брюки, сорочки. Але, щоб виріб був хорошим, бездоганним, повинна бути спеціалізована лінія. Таку мають ті, хто шиє костюми. Зате ми можемо похвалитися бездоганним імпортним обладнанням для пошиття трикотажних виробів для хлопчиків. Зокрема, для хлопчиків-непосид створили лінійку повсякденних дрібничок, які не сковують рухів і досить прості у догляді. 

- Усі вироби ТМ Мевіс для вас найкращі чи з часом бачите у чомусь недосконалість?

- Не можна стверджувати однозначно. Звісно, найкращі. Тому, що на період пошиття вони були вершиною нашої майстерності. Але ж час не стоїть на місці. Ми, як і світ, маємо змогу рости, розвиватися, рухатися вперед, удосконалювати свою майстерність. Маємо змогу придбати кращу, більш якісну тканину, якої раніше не було на ринку. Намагаємося слідувати модним тенденціям. 

- Ви маєте п’ять дизайнерів, роботою яких неймовірно пишаєтеся. Для створення дитячого одягу достатньо творчого начала дизайнера?

-У жодному разі. Навпаки! Творити мають усі учасники процесу. І не лише майстрині, які, приміром, роблять вишивку, відповідають за аплікацію, втілюють у життя найбільш помітні дизайнерські тонкощі. Бездоганна акуратність у дитячому виробі має бути і при створенні внутрішніх швів, вшиванні мережив, кишень і кишеньок, застібок, які б не дряпали тіло. Одяг не повинен сковувати рухи дитини, створювати певний дискомфорт. Це товар особливого сегменту – дитячий. І підхід до нього має бути особливим. 

-Маєте улюблені моделі?

- Їх багато. Так склалося історично, що творчу частину перебрала на себе дружина Людмила Графова. Я ж – займаюся постачанням сировини, технічним забезпеченням, вирішую фінансово-організаційні питання, як і належить директору. Але часто, коли проходжу по виробничому підприємству і бачу на манекені новий виріб, буває аж захоплено пристукую підборами: яка краса! Трапляється, правда, і навпаки, морщу лоба: щось тут трохи не те... Та, як свідчить практика, та модель, яку не дуже схвалював, має успіх і хороші продажі. 

- Мабуть, саме тому маєте експериментальний цех. Наскільки виправдана його робота?

- На усі 100 відсотків. Діти – особливі клієнти. Не завжди передбачувані. Часом і ніс за вітром моди тримаєш, і враховуєш цілу низку вимог та умовностей, а юний покупець не оцінив товар. До речі, сьогодні батьки поважають думку дитини і у переважній більшості залишають за нею право вибору. Так формуються смаки. 

- Традиційне питання. Що дала вам виставка BABY EXPO?

- Поштовх. Спочатку ми приїздили до вас у ролі глядачів. І вже 4 роки, як стали учасниками. Виставка – це рух. Зав’язуються нові знайомства, з’являються нові клієнти. Так, спочатку це – поштовх. Потім – стабільність. 

- Тоді про що мріється? Яка ваша мета, можливо, поки що недосяжна?

- Вона хоч і стосується нашого бізнесу, проте лежить у загальнодержавній площині. Хочеться стабільності в державі. Бо що таке стабільність у бізнесі? Це планування роботи на півроку, хоча б на три місяці. Але надійне. Адже будь-які наші поступи залежать не лише від нас самих, нашого уміння, старань, відповідального ставлення до роботи, а й від певних кроків держави.

Часто трапляється, чи вже навіть стало нормою: починається сезон, а ми ламаємо голову, розмитнять закуплену в Польщі тканину чи ні. Ну, і так далі... Тому й від держави хочеться підтримки. Якщо не кроків назустріч, то хоча б не гальмування і вставляння палиць у колеса. 

- ТМ Мевіс – виготовлене з любов’ю?

- Лише так. Наш напрямок бізнесу – не лише форма заробітку. Це стан душі. Ми неймовірно любимо свою роботу. Попри усі негаразди, які переслідують на кожному кроці. Вона цікава, творча, з емоційною віддачею. Хочеться, щоб наш споживач, придбавши річ, радів своїй покупці, щоб вона прикрашала його життя, вносила яскраві барви. І водночас несла позитивний заряд від виробника, була сповнена позитивної енергетики. Цим і живемо. 

Матеріал підготовлено командою BABY EXPO

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки