Літо в розпалі, проте навчальний рік вже не за горами. Вересень, як завжди, нагряне непомітно, так що готуватися до нього радимо вже зараз.
Один з найпопулярніших «вересневих товарів» - одяг для школи. Маючи десятирічний досвід організації Конкурсу шкільного одягу, ми виділили три головні критерії - показника її якості.
Ділимося спостереженнями:
-
Якість матеріалу. Насамперед потрібно вивчити матеріал, з якого складається виріб. Варто віддавати перевагу натуральним матеріалам, дихаючим тканинам з високим рівнем абсорбції і мінімальним ступенем деформації при носінні, пранні і прасуванні. Тканина не повинна дратувати шкіру і «кусатися».
-
Якість крою. Необхідно правильно підібрати розмір одягу і дуже уважно поставитися до якості пошиття шкільної форми. Перевірити стан швів і обробки; обробку зрізів; якість використовуваної швейної фурнітури.
-
Зручність і комфорт. При виборі одягу для школи важлива кожна деталь: фурнітура (гудзики, блискавки, гачки) повинна бути надійною і нескладною у використанні, надмір гачечків і гудзичків в найнесподіваніших місцях навряд чи обрадує дитину, особливо ранком листопада, більш схожим на глибоку ніч. Не забудьте, що шкільна форма повинна бути вільною - якщо у вересні вистачає легкої блузи, то в осінньо-зимовий період часто потрібен ще й теплий светр.
На виставці дитячої моди
Children's Fashion Fair особливе місце завжди приділяється шкільному одягу. Щовесни в її рамках проходить Конкурс «Школа. Діловий стиль". Експертне журі, виставляючи оцінки, керується в першу чергу вищезгаданими критеріями.
На конкурсі, що відбувся 5 квітня 2018 р, переможцем в номінації «Кращий діловий стиль» стала
TM CVETKOV.
II місце посіла торгова марка DM SASHKA.
III місце в номінації «Кращий діловий стиль» розділили дві торгові марки -
TM PEONIA і
TM MONALIZA.
З цими та іншими торговими марками одягу для школи - як вітчизняного, так і імпортного виробництва, - запрошуємо вас ознайомитися на найбільшій в Україні виставці дитячої моди Children's Fashion Fair Осінь 2018, яка пройде 11-13 вересня в Києві (МВЦ, метро «Лівобережна» ).
Також нагадуємо, що виставка проходить у форматі «бізнес для бізнесу», роздрібна торгівля здійснюється тільки на відкритому майданчику поруч з виставковим павільйоном.