Baby EXPO
03.04.2018 --- 06.04.2018
Міжнародний форум товарів для дітей

Популярність спеціалізованих магазинів в Україні зростає

Популярність спеціалізованих магазинів в Україні зростає
Згідно з дослідженням компанії Nielsen за результатами минулого року 90% споживачів в Україні вважають за краще робити покупки в спеціалізованих магазинах. Незважаючи на те, що шопінг у споживачів в основному асоціюється з покупками в великих торгових центрах, супер- і гіпермаркетах, маленькі спеціалізовані магазини мають свої переваги. Тому, як уже зазначали аналітики компанії UTG, в найближчому майбутньому в Україні буде зростати популярність спеціалізованих магазинів і магазинів біля будинку, а так само нішевих форматів.

При цьому, згідно щорічного дослідження Nielsen, основними причинами вибору українцями спеціалізованих магазинів, є той факт, що сучасний покупець вимогливий і хоче знайти все, що йому необхідно, в одному місці, і ключовим фактором при цьому є конкретний товар або бренд. На цьому тлі, на думку старшого аналітика компанії UTG Дмитра Терьохіна, буде зростати популярність smart концепції торгових центрів і магазинів біля будинку. "Тому бренди, які представлені в великих ТРЦ, розміщуючи свої магазини в дрібноформатних торгових центрах, будуть затребувані споживачами", - підкреслює фахівець.

В результаті аналізу результатів опитування, Nielsen виділяє кілька споживчих трендів. По-перше, фокус на спеціалізований асортимент, який найбільшою мірою задовольняє покупця всередині кожної категорії. Так, згідно з дослідженням, 51% українських споживачів відзначили, що вибирають спеціалізований магазин, тому що можуть знайти на полиці потрібний йому бренд або товар. По-друге, на тлі зростання цінності вражень або досвіду споживачів всередині магазину, які покращують процес здійснення покупок, більше половини (62%) споживачів в Україні вважають клієнтський сервіс в спеціалізованих магазинах кращим, ніж в великих ТРЦ. У зв'язку з цим, 65% українців готові платити більше за кращу атмосферу в магазині, причому для 58% споживачів дизайн і атмосфера в спеціалізованому магазині здаються краще, ніж в звичайному магазині. По-третє, 59% українських споживачів згодні з тим, що рітейлери спеціалізованих магазинів часто пропонують більш привабливі в порівнянні з іншими магазинами акції, товари зі знижками і спеціальні пропозиції. У той же час 50% респондентів в Україні головною перевагою товарів в спеціалізованих магазинах, вважають якість, яке краще, ніж в інших магазинах.

Джерело - All Retail

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки