---
Все буде Україна!
Повернутися назад

СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ГАЛУЗІ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ

26.04.2018

(за даними Національної асоціації «Укрконсервмолоко»)

 Без названия.png

 Вітчизняна індустрія виробництва продуктів дитячого харчування є одним з найважливіших питань, які потребують першочергового вирішення на державному рівні, адже збалансоване та якісне харчування для дітей є не тільки необхідною умовою нормального розвитку дитячого організму, але і важливим фактором забезпечення продовольчої безпеки країни. Розвиток цієї галузі є також найкращою інвестицією в майбутнє.

Український ринок дитячого харчування привабливий малим числом конкурентів, сегментарний ринок представлений наступними виробниками:

– сухі суміші та каші: Хорольський завод дитячих продуктів харчування («Нутрітек», марки «Малиш», «Малютка», «Малишка»), Дніпропетровська торгова компанія «ВАЙЗ» (ТМ «НЯМ-НЯМ»), Південний консервний завод (Асоціація дитячого харчування, ТМ «Карапуз»);

– рідкі і пастоподібні молочні продукти: «Вімм-Білль-Данн Україна» (ТМ «Агуша»), «Яготинське для дітей» («Молочний альянс», ТМ «Яготинське для дітей»), комбінат «Придніпровський» (ТМ «Злагода»), «Данон Дніпро» (ТМ «Тьома»), Фірма «Фавор» (ТМ «АМО»);

– плодово-овочеві соки і пюре: Одеський КЗДХ («Вітмарк-Україна», ТМ «Чудо-Чадо»), Південний консервний завод (Асоціація дитячого харчування, ТМ «Карапуз»);

– вода для дітей: підприємство з іноземним інвестиціями «Еконія» (ТМ «Малятко», «Аквуля»), Фірма "Хіпп-Ужгород" (ТМ «Bebi Vita»), Хорольський завод дитячих продуктів харчування («Нутрітек», ТМ «Малиш»), Миргородський ЗМВ (ТМ «Аква Няня»);

– чай спеціального призначення: Фірма "Хіпп-Ужгород" (ТМ «Bebi Vita»).

Суттєвим поштовхом для розвитку галузі виробництва продуктів дитячого харчування було прийняття «Державної цільової соціальної програми розвитку виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки», внаслідок чого галузь почала динамічно розвиватися і нарощувати обсяги виробництва.

Обсяги виробництва продуктів дитячого харчування за період з 2013 по 2017 рр. почали збільшуватися, лише в 2015 році відзначалося невелике зменшення.

За 2017 рік обсяги виробництва продуктів дитячого харчування в Україні, за інформацією органів статистики, в цілому збільшилися на 11,8% – до         42,7 тисяч тонн, в тому числі дитяче харчування на молочній основі рідке – на 0,1%, соки дитячі – майже у 2,3 рази.

 1.png

Варто відзначити, що ринок вітчизняного дитячого харчування останніми роками розвивається дуже активно.

На сьогодні внутрішній попит на продукти дитячого харчування майже на 80 відсотків задовольняється за рахунок продукції вітчизняних виробників, та лише 20 відсотків – імпортна продукція.      

2.png

   Структура споживання продуктів дитячого харчування промислового виробництва в Україні в 2017році

3.png В структурі споживання продуктів дитячого харчування, в порівнянні з 2011 роком, значно збільшилася лише частка молока та молочних продуктів, а інших продуктів, несуттєво зменшилася.

Позитивна динаміка розвитку вітчизняного виробництва дитячого харчування свідчить про те, що на сьогодні наповнення споживчого ринку продукцією власного виробництва є реальною перспективою.

Поряд з цим, деякі сегменти дитячої продукції не охоплені українськими виробниками – це, наприклад, спеціальні суміші медичного призначення, м’ясні та рибні консерви, печиво, макаронні вироби і соуси. Саме ці ніші, які займає імпортна продукція відомих марок, мають стати на майбутнє перспективними для наших виробників.

В цілому галузь продовжує перспективно розвиватися та залишається інвестиційно привабливою

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки