Коли ви та ваша команда відвідуєте виставки, у вас є шанс налагодити нові зв’язки та розвинути довгострокові ділові відносини. При належній підготовці, учасники виставок підвищують впізнаваність бренду, успішно представляють нові продукти та послуги та затьмарюють своїх конкурентів.

Якщо ви берете участь у виставці, сплануйте ретельну стратегію. Кожен захід, який ви відвідуєте, — це шанс розвивати свій бізнес та розширювати клієнтську базу вашої компанії.

У більшості випадків учасники виставок мотивовані, зацікавлені дізнатися про ваші продукти та можуть укласти угоду на місці.

Перш ніж вирушити на свій B2B-захід, ви та ваша команда повинні визначити ключові цілі продажів перед подією. Це дасть вашій команді чітку мету.

Щоб отримати максимальну користь від виставки, вам слід:

– мати привабливий виставковий стенд;

– заздалегідь вдосконалити свій 30-секундний виступ;

– дізнатися, хто буде на конференції заздалегідь;

– додати заклик до дії (наприклад, ціноутворення на виставці), щоб залучити якомога більше потенційних клієнтів.

Коли ви спілкуєтеся з відвідувачами виставки, документуйте все. Коли ви обмінюєтеся візитними картками з потенційним клієнтом, пишіть на них нотатки, щоб ви могли відстежувати всіх ваших нових потенційних клієнтів. Говорячи про візитні картки, коли ви відвідуєте торгівельну виставку, переконайтеся, що ви маєте їх багато. Візитні картки – це чудова річ, і обов’язково роздавайте їх удосталь, поки будете на виставці!

У випадку, якщо ви не зробите остаточних продажів під час виставки, ваша команда все одно матиме мережевий зв’язок, що завжди є плюсом. Нові зв’язки покращують впізнаваність бренду та можуть призвести до рекомендацій.

Джерело: https://metroexhibits.com/