Відвідування B2B заходів — це чудовий спосіб підвищити загальну впізнаваність вашого бренду та вашої компанії серед споживачів.

На виставці ви та ваша команда маєте можливість спілкуватися зі споживачами віч-на-віч.

Малі підприємства можуть використовувати виставки для поширення цікавих новин і похвалитися досягненнями у бізнесі. Ви можете використати івент, щоб відповісти на поширені запитання поточних клієнтів про ваші продукти та послуги, тож ваші нові клієнти вже матимуть відповіді. Пропонуйте докладні демонстрації, щоб пояснити, як найкраще використовувати ваш продукт або послугу та яку цінність вони принесуть бізнесу.

Коли люди познайомляться з вами та вашою командою, вони з більшою ймовірністю згадають ваш бізнес пізніше. Особистий маркетинг та взаємодія з клієнтами ефективніші за інші форми реклами. Ви можете зробити це, підготувавши індивідуальні продукти для потенційних клієнтів; це може бути дуже корисним, якщо зробити це правильно.

Наскільки ефективним є особистий маркетинг? За даними HubSpot Sales, майже 100% людей стверджують, що особисті зустрічі є необхідними для довгострокових ділових відносин.

Джерело: https://metroexhibits.com/