Тепер, коли ви знаєте всі переваги торгівельних виставок, дуже важливо обрати правильну виставку.

Як зрозуміти, в яких саме виставках варто брати участь?

Ось кроки, яких необхідно дотримуватись:

– встановіть чітку ціль або задачу, яку потрібно досягти під час B2B-заходу;

– дослідіть свою цільову аудиторію та беріть участь у виставках, які орієнтовані на цю групу;

– перегляньте календарі виставок, щоб отримати уявлення про всі різноманітні події, які пропонуються протягом року;

– перегляньте історію кожної виставки;

– встановіть бюджет та зосередьтеся на подіях, які йому відповідають (майте на увазі витрати на відрядження);

– оберіть торгівельну виставку з підходящим графіком, за яким ви зможете працювати та належним чином рекламувати свій товар (ви повинні запланувати щонайменше два місяці часу на підготовку, якщо не більше);

– обравши виставку, проведіть якомога більше досліджень. Чим більше ви знаєте про аудиторію, яка буде присутня, тим краще ви зможете спланувати свою презентацію, щоб справити незабутнє враження.

Джерело: https://metroexhibits.com/