Зараз керівники часто приймають «жорсткі рішення» у відповідь на тривалу кризу, але багато хто завдає реальної шкоди своїм організаціям. Ось декілька людино-орієнтованих стратегій, які керівники можуть застосувати, щоб запобігти цьому.

Повідомляйте про свої рішення та перспективи з обережністю. Такі події, як звільнення, коригування компенсацій та скорочення видатків/витрат, часто є неминучими на ринку, що падає. Надзвичайно обережне інформування про такі рішення дозволяє організаціям донести необхідність таких кроків у спосіб, який, найімовірніше, зрозуміють і приймуть їх працівники та партнери.

Підвищуйте кваліфікацію та розвивайте ключових лідерів та їхні команди. В умовах невизначеності все одно треба інвестувати в розвиток потенціалу та загальну узгодженість своїх лідерських команд. Такі інвестиції можуть допомогти організаціям значно покращити людський капітал, вивільнити лідерів, щоб вони могли зосередити свою увагу на тих сферах бізнесу, які залишилися поза увагою або розвиваються; і просто покращити здатність команд ефективно керувати — як зараз, так і після виходу з кризи.

Залучайте та утримуйте нові таланти з серйозними намірами. Компанії, які залучають нових людей, попри складні умови, мають переконатися, що вони здатні принести негайну користь і віддачу. Досягнення цього вимагає від лідерів проведення глибокого та змістовного аналізу перед наймом, щоб упевнитися, що кандидати мають саме ті якості, які необхідні для виконання відповідних завдань. 

Переконайтеся, що культура спрямована на досягнення цілей компанії. Коли культурою на робочому місці управляють стратегічно, вона не лише підтримує сприйняття бренду роботодавця, але й прискорює досягнення ключових бізнес-результатів. На жаль, надто багато керівників у складних умовах відволікаються від культури, створюючи вакуум для закріплення норм, які майже ніколи не сприяють досягненню загальних цілей зростання та прибутковості.