Весна
4-5 березня 2025
Тенденції у соцмережах розвиваються швидше, ніж будь-коли. Щороку ми ставимо собі питання — на що варто звернути увагу наступного року? У Hootsuit зібрали головні тренди для соцмедіа на майбутній рік.
Короткий текстовий формат — найпопулярніший. Сервіси мікроблогів набирають обертів.
Соцмережі — новий пошук: нещодавні опитування показують, що соцмережі є другим за популярністю способом для молодого покоління обрати товар чи послугу—, тому що юзери шукають «реальну інформацію від реальних людей»;
Довші відеоролики повернуться: йдеться про ролики від 2 до 5 хвилин. Це пов’язано частково з тим, що популярні платформи збільшують тривалість вертикальних відео, і, виходячи з другого тренду, користувачам потрібно трохи більше часу, щоб вивчити інформацію;
Залученість переміститься в Direct: користувачі тепер вважають за краще висловлювати свою думку і ділитися контентом непублічно — через поляризацію думок, «втому від загальної уваги». Брендам доведеться звикнути до того, що Direct став кращим методом комунікації;
Репости матимуть більше значення, ніж лайки, коментарі або підписники: все просто — цю метрику найскладніше накрутити. Репости становлять реальну цінність, коли хтось ділиться вашим контентом, ви знаєте, що він готовий поручитися за вас перед своєю аудиторією;
Telegram може стати наступним супер-аппом: те, що колись було звичайним месенджером, тепер має безліч привабливих соціальних функцій;
TikTok Shop зробить акцент на автентичності. TikTok, як і раніше, буде місцем народження відео-трендів: демографія TikTok молодша за інші платформи, і застосунок завжди на кілька кроків випереджає своїх конкурентів із погляду функцій редагування, фільтрів та аудіо;
ШІ стане найкращим другом SMMщиків та маркетологів: він допоможе з пошуком, мозковим штурмом та генерацією медіа.
Не треба ігнорувати YouTube Shorts: за даними Google Trends, інтерес до формату зріс більш ніж на 500% з 2021 року. У 2022 році у Shorts було 1,5 мільярда MAU, у 2023 році ця кількість зросла ще на пів мільярда.
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ