Тенденції у соцмережах розвиваються швидше, ніж будь-коли. Щороку ми ставимо собі питання — на що варто звернути увагу наступного року? У Hootsuit зібрали головні тренди для соцмедіа на майбутній рік. 

Короткий текстовий формат — найпопулярніший. Сервіси мікроблогів набирають обертів.

Соцмережі — новий пошук: нещодавні опитування показують, що соцмережі є другим за популярністю способом для молодого покоління обрати товар чи послугу—, тому що юзери шукають «реальну інформацію від реальних людей»;

Довші відеоролики повернуться: йдеться про ролики від 2 до 5 хвилин. Це пов’язано частково з тим, що популярні платформи збільшують тривалість вертикальних відео, і, виходячи з другого тренду, користувачам потрібно трохи більше часу, щоб вивчити інформацію; 

Залученість переміститься в Direct: користувачі тепер вважають за краще висловлювати свою думку і ділитися контентом непублічно — через поляризацію думок, «втому від загальної уваги». Брендам доведеться звикнути до того, що Direct став кращим методом комунікації;

Репости матимуть більше значення, ніж лайки, коментарі або підписники: все просто — цю метрику найскладніше накрутити. Репости становлять реальну цінність, коли хтось ділиться вашим контентом, ви знаєте, що він готовий поручитися за вас перед своєю аудиторією;

Telegram може стати наступним супер-аппом: те, що колись було звичайним месенджером, тепер має безліч привабливих соціальних функцій;

TikTok Shop зробить акцент на автентичності. TikTok, як і раніше, буде місцем народження відео-трендів: демографія TikTok молодша за інші платформи, і застосунок завжди на кілька кроків випереджає своїх конкурентів із погляду функцій редагування, фільтрів та аудіо;

ШІ стане найкращим другом SMMщиків та маркетологів: він допоможе з пошуком, мозковим штурмом та генерацією медіа.

Не треба ігнорувати YouTube Shorts: за даними Google Trends, інтерес до формату зріс більш ніж на 500% з 2021 року. У 2022 році у Shorts було 1,5 мільярда MAU, у 2023 році ця кількість зросла ще на пів мільярда.