Існує безмежна кількість факторів, які впливають на результативність Meta-реклами. Поговоримо про деякі з них, про які рекламодавці часто забувають або зовсім не беруть до уваги.

Ціль кампаній. Не треба ускладнювати цей момент. Ціль — це ефективність, як читаєте, так і сприймайте. Meta буде вимірювати успіх і показник, який є пріоритетним для оптимізації реклами.

Алгоритм є буквальним. Він зробить усе можливе, щоб отримати якомога більше таких дій за найнижчою ціною.

Можете оптимізувати кількість покупок або вартість покупок або оптимізувати для будь-яких потенційних клієнтів або конверсій.

Немає однієї «правильної» цілі ефективності, яку треба використовувати в усіх випадках. Але цей крок, можливо, є найважливішим.

Атрибуція. Простими словами — це можливість призначити рекламі кредит за конверсію.

Meta важливо знати, що взаємодія з рекламою призвела до конверсії на рівні мети оптимізації, оскільки алгоритми вчаться на результатах та вносить корективи відштовхуючись від досягнення метрик.

Атрибуція може бути заниженою або завищеною. Важливо розібратися з нею, адже це може впливати на показ оголошень.

Креатив. Оголошення мають бути розроблені таким чином, щоб приваблювали аудиторію.

Тестуйте різні формати: відео, статику, карусель тощо. Мову, основний текст, заголовки тощо. 

Ви можете протестувати і креативи в динаміці через Dynamic Creative або Advantage+ Creative.

Немає єдиного правильного способу створити правильний текст оголошення та креатив.

Окремо хотіли б зупинитись на бюджеті. Не можна сказати, що не можливо досягти успіху з маленьким бюджетом, і навпаки — великий бюджет не гарантує круті результати.