Нижче ми поділимося деякими з найефективніших способів збільшити продажі під час різдвяного сезону.

Почніть рано, але закінчіть пізніше. Більшість людей любить шопінг. Але ця любов до купування речей ще більше посилюється під час свят. Покупці постійно шукають акції та знижки. Отже, ви можете легко обійти конкурентів, розпочавши свій святковий маркетинг раніше, ніж ваші конкуренти, і навіть продовживши свої акції та знижки довше, ніж інші.

Створюйте ажіотаж за допомогою акцій та знижок. Ажіотаж покупців під час різдвяного сезону зашкалює і супроводжується відчуттям терміновості, коли відбуваються розпродажі та акції. Вони є сильним поштовхом до покупок, що задовольняє як продавців, так і покупців; продавець генерує більше продажів, а покупець отримує більше за свої гроші.

Погодинні продажі. Іншу стратегію, яка включає в себе розпродаж у спливаючих вікнах за допомогою інтернет-угод, можна використати для збільшення продажів у пік різдвяного сезону. Використовуючи цей привабливий спосіб, ви можете продовжити свою знижку або надати спеціальну пропозицію, яка діє протягом обмеженого часу. Наприклад, ви можете збільшити знижку з 30% до 50% на одну годину. Ви можете використовувати ту саму стратегію неодноразово протягом дня продажу, щоб максимізувати свій прибуток.

Прогнозуйте свій запас і налаштуйтеся на успіх. Планування на найгірше – це стратегія, яка застосовується до всього і насправді не є новою концепцією. Це план, який дозволяє вам підготуватися до всього, що може статися, і він робить вас набагато сильнішими.

Зробіть досвід замовлення товару приємним. Різдвяний сезон часто супроводжується багатьма проблемами, як-от недоставлені або затримані подарунки, розбіжності в замовленні або навіть втрата товару під час його доставлення. Це може бути результатом будь-яких обставин. Тому оформляйте післяплату.