Часто масштабування — це не тільки про бажання збільшити прибутки, але й ключ до довгострокового виживання компанії. Ось чотири перевірених та дієвих стратегій зростання бізнесу.

Збільште свою частку на існуючому ринку (наявний ринок, наявний продукт). Це найбільш зрозумілий та найменш ризикований варіант. Чим більша доля ринку, тим більші доходи компанії.

Виведіть на існуючий ринок новий продукт (наявний ринок; новий продукт). Якщо бачите, що на ринку є незадоволений повною мірою попит у якомусь продукті, запропонуйте свій. Завдяки вже впізнаваному бренду є гарні шанси закріпитися.

Знайдіть новий ринок для існуючого продукту (новий ринок; наявний продукт). З початку повномасштабного вторгнення вже багато українських компаній успішно вивели свої продукти на західні ринки. Це реально і це великий крок для розвитку бізнесу.

Диверсифікуйте діяльність (новий ринок; новий продукт). Зробити щось кардинально нове на незнайомому ринку — мабуть, найбільш ризикований варіант у короткостроковій перспективі. Але якщо дивитися на перспективу, то це гарний спосіб не тільки для росту бізнесу, а ще й для зменшення майбутніх ризиків.

Будь-який з цих шляхів обов’язково потребує ретельного аналізу і реалістичного фінансового планування.