Девід Огілві — один з найвідоміших рекламістів XX століття. Ось декілька правил від нього щодо роботи з клієнтами.

Зрозумійте цінність потенційних клієнтів. Не витрачайте свій час на роботу з тими, чиї бізнес-принципи для вас неприйнятні (в першу чергу, в моральному плані). 

Не працюйте на клієнта, якого ви не зможете дозволити собі втратити. Страх втратити їх зруйнує ваше життя. Ви не зможете давати відверті поради і будете «повільно ставати прислугою». Девід Огілві якось відмовив компанії Ford, сказавши наступне: «Бюджет, який ви нам пропонуєте, буде складати половину нашого обороту. Так нам буде важко зберегти свою незалежність».

Подбайте про однозначність повідомлень. Перед тим, як відправити лист, ще раз його перечитайте і дайте собі відповідь на питання: «Чи зрозуміє клієнт, що ви насправді від нього хочете?»

Не поводьтеся як останній інтелектуал. Будьте лаконічні в листах і спілкуйтеся природно. Як на зустрічі, так і під час листування з клієнтом. Ви дійсно нічого не виграєте, якщо будете спілкуватися складними термінами.

Не розмовляйте як «з папірця». Знайте, що будете показувати та розповідати, але не намагайтеся говорити точно так, як в підготовленій промові. Це неодмінно зіб’є вас з пантелику, якщо під час презентації щось піде не за планом.

Будьте уважні. Завжди слухайте, що кажуть клієнти. Це надійний спосіб розібратися, чи варто взагалі мати справу з конкретним замовленням.

Навчіться робити презентації. Ви ніколи не отримаєте клієнта і не станете великим рекламістом, поки не навчитеся робити хороші презентації. Це справжнє мистецтво і його можна опанувати.

Перевіряйте фінансовий стан клієнта. Щоб фірмі було, чим оплатити замовлення. А в разі порушення договору — ще й штрафи.

Визнавайте помилки. Якщо у вас знайдеться сміливість визнавати помилки перед клієнтами, вони будуть вас поважати. Щирість, об’єктивність і інтелектуальна чесність — нереально важливі якості.