Весна
4-5 березня 2025
Саме національні виробники продовжили активну діяльність навіть в умовах воєнного стану. Поки міжнародні компанії, зважаючи на ризики, призупинили діяльність, українські підприємства роблять усе можливе, аби працювати, виготовляти необхідні українцям товари, сплачувати податки, працевлаштовувати співгромадян, і зрештою спрямовувати кошти на допомогу країні.
Інакше кажучи, українські підприємства стали дієвим економічним фронтом, але умова їхнього існування— попит на товари та послуги в Україні та за кордоном.
Отже, у висновку, споживання продукції від українських виробників сьогодні це:
– працевлаштування по всій виробничій ланці;
– податки до бюджету України;
– нагальна благодійна допомога, якої потребує держава, наші захисники та населення.
Тож, аби пришвидшити та максимально наблизити перемогу, точно варто обирати український продукт.
Втім відмова від товарів закордонного виробництва не є метою України. Імпорт також важливий складник ВВП— закордонні товари нам потрібні. Та суспільство вдячне партнерам, зацікавленим продовжувати та розвивати бізнес на території нашої держави.
Джерело: https://biz.nv.ua/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ