Весна
4-5 березня 2025
Пандемія коронавірусу змусила весь світ перейти на безконтактні покупки та спонукати компанії швидше почати розвивати e-commerсe. Минулого року 57% витрат опитуваних споживачів були в інтернет. Цього року цей показник демонструє скромне зростання до 58%. Через 10 років, за оцінками опитаних, витрати на інтернет-покупки становитимуть 64%. Тобто вони зростатимуть приблизно на 1% щороку.
2022 року 72% споживачів сказали, що їм зручніше користуватися технологіями, ніж рік тому. Тепер цей показник становить 68%. Хоча він і не відповідає рівню 2022 року, все одно вказує на високий рівень довіри та є доказом, що споживачі все більше відчувають себе комфортно та на «ти» з технологіями. Як і можна було очікувати, найменший відсоток тих, хто вважає себе «просуненими» – люди старше 65 років. Лише 36% з цієї категорії зручно користуватися технологіями. 77% набрала група з 25-34 років.
Найчастіше онлайн роблять покупки з мобільних телефонів – 32%, з ноутбуків – 17%, з ПК – 16%. Однак, якщо додати ноутбуки та комп’ютери, вийде, що вони займуть перше місце. Це означає, що компанії, які хочуть створювати належний досвід і можливості конверсії для своїх споживачів повинні застосовуватися збалансовано рівень зосередженості користувачів мобільного інтернету, комп’ютерів та ноутбуків.
Попри те, що популярність онлайн-покупок зростає, фізичні магазини все одно залишаються затребуваними. Але є цікава особливість: поза минулого року 60% клієнти сказали, що віддають перевагу тим, хто має і офлайн-точки, й інтернет-магазини. І у 2023 році цей відсоток залишився незмінним. Це ще раз є доказом того, що компанії повинні розвивати свої багатоканальні стратегії.
На основі цих даних робимо висновок, що наразі ритейлерам треба розвивати омніканальність, орієнтуватися не тільки на створення зручних додатків для мобільних телефонів, але й приділяти увагу юзабіліті в інтернет-магазинах.
Джерело: https://rau.ua
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ