Весна
4-5 березня 2025
Це немов короткий фільм, що за декілька хвилин передасть настрій та сенс глядачу. Але тут головне не змішувати багато цінностей і дотримуватись правила: 1 Reels = 1 ідея.
Це контент, який створили самі споживачі та користувачі, а не професійні маркетологи. Це можуть бути як ваші підписники, так і UGC-кріейтори, які створять нативне відео про користування продуктом. Його теж можна подавати у форматі Reels. Зараз цей напрям набирає обертів, тож знайти кріейторів буде не складно.
Це може бути як адаптація культових серіалів, так і власна ідея. Головне, актори та задум, який передає сам бренд. Можна взяти за основу культовий серіал чи фільм, який передає настрій вашого бренду та адаптувати деякі сцени під себе.
Такий формат круто розбавляє стрічку і збирає багато реакцій та коментарів. Дуже радимо перевірити це. Для ідеї ролика треба брати лише актуальні меми. Далі залишається вигадати влучний опис, який точно відгукнеться аудиторії (бо лише тоді вона буде поширювати його та позначати своїх друзів).
Мова йде саме про те, як завдяки навколишньому світу можна вписати та відобразити ваш товар. Бо коли ми купуємо якийсь продукт, то нам потрібна саме дія, яку він виконує, а не лише зовнішній вигляд. Тому, якщо рекламуєте верхній одяг, його потрібно подати у звичному середовищі: осіння пора, початок жовтня, листя та ніжний вітер. Тоді картинка буде звична і цей жакет відображатиме як і функціональність виробу, так і красивий вигляд. Бо якщо одягнути теплий одяг влітку біля басейну, він не дуже впишеться в середовище.
Розкривайте те, що відбувається всередині бренду, реальне життя та те, як створюється продукт. Людям цікаво підгледіти, що коїться за лаштунками. Так вони відчувають себе частиною бренду та розуміють, хто та як створює продукт, з яким настроєм та в яких умовах.
Завдяки такому контенту можна закрити питання клієнтів та розв’язати їхні проблеми. Але для цього потрібно розуміти, що саме турбує вашого клієнта. Тож варто скласти цілий перелік питань та застережень потенційного клієнта, через які він боїться співпраці з вами та не купує товар. А далі дайте відповіді на ці запитання та спробуйте закрити їхні проблемні питання. Так вдасться не лише показати свою експертність, а й допомогти тим, хто не знав цієї інформації.
Ніщо краще не утримає увагу, аніж розважальний контент, який викликає усмішку. Можна подати курйозні ситуації, в яких клієнт бачитиме себе або адаптувати якусь подію в розважальному ключі.
Товар не існує сам собою. Він є частиною компанії. Розкривайте ідеї, цінності та настрій бренду, немов він є окремою людиною. Розкажіть про колектив, їхні цінності та зацікавлення. Покажіть найважливіше у роботі та якісь щоденні ритуали.
Для якісної підготовки такого контенту головне влучити в зацікавлення цільової аудиторії. Продумайте або згадайте ситуації, які точно знайдуть відгук серед вашої аудиторії: там, де вони бачать себе чи зіштовхувались з подібним.
Джерело: https://telegra.ph/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ