Весна
4-5 березня 2025
Попри всі виклики під час повномасштабної війни, український бізнес розвивається, демонструючи непохитну стійкість та адаптивність. Ефективні комунікації — одна з важливих складових цього процесу.
За результатами щорічного звіту Edelman Trust Barometer 2024, довіра до бізнесів зростає, у той час, як до інших інституцій, таких як ЗМІ та урядів, спадає.
Бренди та їх лідери мають робити внесок в позитивні зміни в суспільстві через відкриту комунікацію проєктів корпоративної соціальної відповідальності та практик відповідального лідерства.
Українське суспільство кардинально трансформується під час війни, люди з різними потребами, видимим й невидимим травмами тепер є в кожній команді, серед кожної категорії клієнтів. Тому завдання відповідальних брендів та лідерів — створювати доступний безбар’єрний простір для взаємодії та комунікації.
Бізнесам вже сьогодні важливо переосмислити свої підходи та стратегії на предмет безбар’єрності: чи адаптований простір, сервіс або продукт до людей з різними потребами? Якщо ні — що можна зробити, аби зробити бренд більш доступним для різних аудиторій?
Важливо дослухатись до спільнот з особливими потребами, розуміти їх виклики та активно включати їх досвід до покращення своїх продуктів та комунікацій.
Майже 80% українців знайомі зі штучним інтелектом, але тільки 29% користуються його можливостями. Це дозволяє економити час на рутинних задачах, а творчий потенціал команди спрямовувати на ефективні стратегічні рішення.
За результатами дослідження КМІС, 44% українців зараз отримують інформацію з телеграм-каналів, 36% — з YouTube-каналів. Також розвиваються подкасти: аудіоконтент споживають 76 % опитаних українців, з них 24 % — слухають подкасти щотижня.
Щоб комунікувати ефективніше — перегляньте екосистему каналів та інструментів комунікації вашого бренду, досліджуйте та використовуйте можливості нових медіа.
Цифровізація відкрила кожному з нас доступ до базових інструментів роботи з особистим брендом. Раджу враховувати зростаючий вплив соціальних мереж на ваш успіх в житті, бізнесі та кар’єрі.
Крім того, лідери із сильними особистими брендами сьогодні стають ключовими амбасадорами та голосами бізнесів та організацій. Людині потрібна людина. Часи офіційних повідомлень та пресрелізів минули, ми хочемо чути ключові ідеї безпосередньо від їх творців. Тому комунікаційні стратегії компанії мають спиратись, в першу чергу, на сильні особисті бренди.
Джерело: https://mmr.ua/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ