Весна
4-5 березня 2025
Програми лояльності — дуже поширена практика серед міжнародних брендів. Такі програми мають Sephora, Lego, Starbuks, Nike та багато інших.
Програма лояльності — це можливість дати користувачам додану цінність в продукті, партнерам залучити нових користувачів та збільшити продажі. А для бренду — це можливість підвищити лояльність, згенерувати додаткові замовлення та навіть оптимізувати бюджети на маркетинг. Вони створені, щоб заохотити користувачів залишатись з продуктом довше та купувати товари чи послуги.
Механіки та види Програми Лояльності
Напевно, одна з найбільш популярних бальна— користувачі отримують бали за виконання певних дій, таких як заповнення анкети, фідбек, покупка.
За підпискою— коли користувач платить щомісяця певний внесок, але отримує додаткову цінність. Це можуть бути закриті зустрічі, мерч, перший доступ до новинок тощо.
Партнерська— коли бренди об’єднуються та пропонують клієнтам спільні бенефіти. Це дає можливість залучити додаткову аудиторію та пошерити бюджети.
Джерело:https://mmr.ua/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ