Весна
4-5 березня 2025
Галузеві виставки та конференції. Участь у різноманітних офлайн-заходах усе ще є одним з основних каналів розширення нетворкінгу. Впізнаваність бренду й особисті знайомства — класика, яка не втрачає актуальності попри війну й інші обставини. Також це чудова можливість домовитися про партнерські колаборації. Такі проєкти можуть бути вигідні різним брендам, бо допомагають не лише збільшити аудиторію, але й сформувати унікальні пропозиції для клієнтів.
Власний сайт. Якісний контент на сайті компанії працює на бренд та забезпечує йому кращу видимість у пошукових системах. Тож варто звернутися до SEO-фахівця, який допоможе налаштувати сайт і запропонує рішення для контенту, яке зробить його більш помітним.
Email-розсилки. Підхід до розсилок має бути максимально структурований та персоналізований. Спершу варто здійснити сегментування та підібрати пропозиції, цікаві для аудиторії. Сегмент B2B унікальний передусім тим, що клієнтів — як потенційних, так і наявних — може бути зовсім небагато, проте вони будуть масштабніші, ніж у сегменті B2C. Бережіть час, намагайтеся писати чітко й по суті, без зайвих відступів.
Відео- та аудіоплатформи. Вебінари, онлайн-курси, відеогайди забезпечують аудиторії додаткову цінність, покращуючи її обізнаність, і дають змогу в режимі реального часу поспілкуватися зі спікером та розв’язати актуальні питання.
Дедалі більшої популярності набувають подкасти, експерти вже називають їх основним маркетинговим і піар-каналом 2024 року. Ви можете створити власний подкаст або ж інтегрувати свою пропозицію в уже наявні.
Соцмережі. Знайти шлях до клієнта можна через соцмережі, і сегмент B2B не виняток. А про те, як і через які соцмережі комунікувати, поговоримо далі.
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ