За словами Павла Овчиннікова (президент Української Асоціації Індустрії Іграшок, засновник та СЕО групи компаній KIDDISVIT), ринок відновлюється після падіння, спричиненого війною. У 2023 році ринок зріс на 20% порівняно з 2022 роком. Скорочується сегмент іграшок для дітей віком від 0 до 3 років, але зростає попит на іграшки для дітей віком від 10–12 років. Важливими трендами є:

– попит на іграшки з національною айдентикою (українські символи, герої мультфільмів);

– зростання продажів преміальних іграшок для всієї родини;

– антистрес іграшки через вплив війни;

– зниження попиту на сезонні іграшки та іграшки для малюків до 3 років через демографічні та міграційні фактори.

Також відтік населення на Захід України та до Києва змінив структуру попиту.

Джерело: https://delo.ua/