Весна
BABY EXPO 2025
За словами Павла Овчиннікова (президент Української Асоціації Індустрії Іграшок, засновник та СЕО групи компаній KIDDISVIT), ринок відновлюється після падіння, спричиненого війною. У 2023 році ринок зріс на 20% порівняно з 2022 роком. Скорочується сегмент іграшок для дітей віком від 0 до 3 років, але зростає попит на іграшки для дітей віком від 10–12 років. Важливими трендами є:
– попит на іграшки з національною айдентикою (українські символи, герої мультфільмів);
– зростання продажів преміальних іграшок для всієї родини;
– антистрес іграшки через вплив війни;
– зниження попиту на сезонні іграшки та іграшки для малюків до 3 років через демографічні та міграційні фактори.
Також відтік населення на Захід України та до Києва змінив структуру попиту.
Джерело: https://delo.ua/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ