Весна
4-5 березня 2025
1. Соціальна відповідальність. Активна участь у суспільних ініціативах і взаємодія з соціумом створюють позитивний імідж та привертають увагу.
2. Унікальний стиль. Власна “фішка” бренду — унікальний образ, комунікація чи символіка — допомагає закріпитися у свідомості клієнтів і виділитися на фоні інших.
3. Креативні партнерства. Співпраця з лідерами думок у соцмережах сприяє просуванню, але акцент має бути на унікальності бізнесу, а не провокаціях.
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ