Світові витрати зросли до $203,4 млрд. Батьки частіше обирають не найдешевше, а те, що радує дітей: якісні рюкзаки, зручні гаджети, брендовий одяг.

В Україні середній бюджет:

• 4–12 тис. грн — на молодших школярів

• 3–7 тис. грн — середня школа

• 1,5–3 тис. грн — старша школа

Поведінка покупців змінилась:

• 74 % витрачають так само або більше, ніж торік

• 75 % шукають знижки, 51 % — реюзять речі, 49 % — купують у секонд‑хендах

Починають купувати раніше — вже в червні це зробили 26 % батьків (щоб уникнути подорожчань або дефіциту).

85 % батьків готові переплатити, якщо це подарує радість або мотивацію дитині.

Сегмент студентів 21+ активно зростає — його більше не ігнорують у кампаніях.

Еко-тренд посилюється: 83 % звертають увагу на сталу упаковку, екотовари, речі з переробки.

Що варто врахувати брендам і магазинам?

Розпочинайте кампанії ще в червні

Пропонуйте знижки, кешбек, бонуси

Додайте еко‑та преміум‑лінійки

Орієнтуйтесь і на школярів, і на дорослих студентів

Поєднуйте онлайн і офлайн: багато хто шукає онлайн, але купує в магазині

Висновок:

Back to School — це вже не просто сезон покупок, а інструмент турботи про дітей. Виграє той, хто допоможе батькам зробити покупки легко, вигідно та із задоволенням.

Джерело: https://theinweb.media/