---
Все буде Україна!

"Маленькая Соня": как превратить идею в бизнес

20.08.2018
"Маленькая Соня": как превратить идею в бизнес
Анна, засновник і директор виробничої компанії «Маленька Соня», розповідає організаторам Baby Expo, як наполеглива праця і любов до своєї маленької дочки переросли в успішний бізнес, що розвивається.

12 років тому в очікуванні своєї першої дитини, як і всі молоді мами, я шукала найкращу постільну білизну для свого малюка. Дитяча кімната оформлялася з особливою ретельністю, тому рівень вимог перевищувати стандартний мінімум в декілька разів.
Це був 2006-й, я була студенткою магістратури будівельної академії, тому бюджет був студентським, а те що пропонували звичайні роздрібні магазини не відповідало моїм вимогам, а та білизна, яка запала в душу коштувало $ 1700.! Я не могла зрозуміти чому красиве і якісне не може бути доступним ?!
Так і не підібравши бажаний для себе комплект білизни, я вирішила створити його своїми руками.

«У моєї донечки, маленької Соні повинно бути все найкраще», а коли у мене такий настрій, то немає нічого неможливого. Не вміючи шити, я тільки здогадувалася як це робиться, і маючи в маминій кімнаті стару машинку "Чайка", я зробила білосніжний комплект своєї мрії! Подружки просили повторити таке ж для своїх дітей, ну і закрутилося, закрутилося. З'явилася бажання повторювати їх і повторювати. Навколо почали з'являтися "потрібні" люди, які підказували, вчили, наставляли. І незабаром все, що я шила, стало носити ім'я «Маленька Соня» msonya.com. Як прийшла саме ця назва не пам'ятаю до цих пір.

Починаючи щось робити, я завжди думаю про результат. Я кроїла ночами, повзаючи на колінах і натираючи мозолі, але я знала, що у мене буде фабрика! Спочатку це була одна колекція, через рік вже три.
У 2011 я вперше потрапила на виставку Baby Expo, в очікуванні другої дитини, я твердо вирішила, що неодмінно буду тут як експонент. В той момент в оренді у мене було близько 40 кв.м, 2 швачки і малюк під серцем.
У 2014 році, коли трясло країну, ми дебютували на виставці Baby Expo c колосальним успіхом і це був потужний поштовх у розвитку нашої компанії. Пізніше, одна з моїх клієнток і вже подруг, поділилася, що коли я з азартом в 2011 році розповідала про мрію брати участь в виставці вона подумала: "Де виставка, а де ти, Аня не мрій!". З тих пір, щорічна участь в Baby Expo стала доброю традицією.

 Я завжди намагаюся підвищувати стандарти, тому для мене стояло завдання зробити білизну не тільки красивою  і якісною, а й екологічною. Якщо з натуральними тканинами проблем не було, то ось з наповнювачем питання стояло відкритим! Я тривалий період шукала відповідний матеріал, який би не деформувався після прання, який був би натуральним, який не міняв колір з часом і т.д. Я тестувала, знову шукала і висновок з'явився сам собою: «Не можеш знайти - зроби сама!». У 2015 спільно з фабрикою нетканих матеріалів ми створили перший в своєму роді наповнювач на основі натуральних бавовняних волокон і дали йому назву ТМ Ecotton. Це був величезний крок вперед.

Відвідування міжнародних виставок в різних країнах і щорічна участь в Baby Expo мотивує розвиватися, створювати щось нове, свіже, дивувати покупця і отримувати від цього величезне задоволення. Стан пошуку нових ідей і вдосконалення продукції стало для мене вже стилем життя!
На сьогоднішній день компанія виросла в рази, кількість пропонованої продукції наближається до 1000 найменувань. Ми маємо досвід роботи з партнерами із зарубіжних країн. Багато закордонних та українських фабрик виробляють за нашими стандартами та з нашим дизайном тканини і фурнітуру, тим самим дають нам можливість підтримувати свій індивідуальний стиль. Завдяки нашим клієнтам і інтернет ресурсам наша продукція роз'їхалася в різні країни Європи, Азії і навіть в США.

 Через 11 років, маючи досвід побудови бізнесу "з нуля" з таким стартовим капіталом як: останні 200 грн до зарплати чоловіка, будівельною освітою, мудрими батьками і величезним бажанням, можу сказати одне: "Тільки любов до своєї справи, праця і позитивний настрій може перетворити ідею в бізнес ".

Follow us:

JOIN FAIR