---
Все буде Україна!

Де моє пальто? Або як організувати простір стенду

02.12.2020

Сьогодні поговоримо про центральний виставковий елемент, а саме – ваш стенд.

Головна порада від BABY EXPO – використайте свою експозиційну площу максимально ефективно! Деякі компанії намагаються вразити увагу відвідувачів гігантськими розмірами і нереальними формами стенду. Скажемо відразу: шлях до гігантоманії - не гарантія успіху. А виставкова площа - це не знімальний майданчик для Спілберга. Рекомендації професіоналів свідчать: вибирайте вдале місце і беріть площу, відповідну статусу і завданням. Ваші товари повинні бути грамотно розміщені, площа поділена на зони, а кожен предмет (в т.ч. пальто, чайник і пляшечка Hennessy для VIP-ів) мати своє місце. Тільки тоді ваш стенд буде дійсно привабливим для тих, заради кого ви берете участь у виставці - потенційних та існуючих партнерів.

Спочатку про вибір самого стенда. Головні параметри, за якими обирається стенд – розмір, розташування та конфігурація.

Якщо з розміром все більш-менш зрозуміло – він обирається залежно від бюджету та цілей, то розташування і конфігурація вимагає більш детального вивчення.

Трафік – це завжди трафік. Тож насамперед ознайомтеся зі схемою розміщення експонентів у виставковому залі. Стратегічно правильно обрати стенд:

-          Ближче до головного входу у павільйон

-          У центральній частині залу

-          На центральних проходах

-          На перехресті головного і другорядних проходів

Також буде актуально розміститися недалеко від шоу-зони, зони інтерактивну чи зони конференцій, якщо такі є.

Залежно від кількості закритих стін (або відкритих сторін) стенди діляться за типами, кожен з яких має певні переваги і відповідає тим чи іншим цілям компанії.

Безымянный-1.jpg

Найпростіший стандартний стенд має три закриті стіни і одну відкриту. В залежності від місця розміщення (а також задумки самого експонента), у стенда можуть бути відкриті дві сторони (кутовий), три сторони (головний) або навіть всі чотири (острівний стенд).

Стандартний стенд з однією відкритою стороною має мінімальну вартість, за інші типи стендів треба доплачувати.

Кутовий стенд має більшу оглядовість, так як має дві відкриті сторони, які виходять на різні сторони, здебільшого розміщується на перехресті двох проходів.

Головний стенд дозволяє відвідувачеві увійти з трьох сторін, тобто з будь-якого з трьох проходів.

Острівний стенд оточений проходами з усіх боків. Він привертає практично всіх відвідувачів, оскільки розташований окремо від усіх інших. Він є ідеальним для представницьких цілей. Проте значно складніший в оформленні та організації простору. Острівний стенд має більш високу вартість у порівнянні з іншими і вимагає додаткових витрат на монтаж і обладнання.

Щодо стендів та їх вартості на BABY EXPO та Children’s Fashion Fair, то детальну інформацію ви знайдете тут.

Організатор виставки забезпечує кожен стенд певним виставковим обладнанням та послугами, які вже входять у вартість стенду:

-          Столом та стільцями

-          Розеткою 220 V

-          Світильником

-          Килимовим покриттям стандартного кольору

-          Вішаком для одягу

-          Кошиком для сміття

У вартість також включені загальна охорона стенду на нічний період та прибирання проходів між стендами.

Заповнюючи заявку на участь, рекомендуємо ретельно ознайомитися з цим списком (а також уточнити кількість того чи іншого обладнання) і, при необхідності, замовити додаткові позиції. Повірте нашому досвіду, продумати свій стенд заздалегідь обійдеться значно дешевше ( і фінансово, і нервово), аніж поспіхом виправляти недоліки перед самим відкриттям виставки.

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОСТОРУ ВАШОГО СТЕНДУ

Так чи інакше, але компанія приймає участь виставці для того, щоб презентувати свій товар. Тож головна задача стенду – бути інформаційним, привабливим і комфортним для його відвідувачів. Це досягається завдяки грамотній презентації продукції, «зональністю» простору та ергономічністю.

Безымянный-4.jpg

РОЗТАШУВАННЯ ЕКСПОНАТІВ.

Безперечно, найголовніше, це правильне розташування продукції (експонатів). З цього і почнемо.

Найперше, що потрібно зробити – визначитися за допомогою плану виставки в якому напрямку буде рухатися основний потік відвідувачів. Зазвичай він йде від вхідних дверей до виходу або в напрямку наступного залу: експонати повинні бути розташовані так, щоб їх було видно основному потоку відвідувачів;

-          працюючі стендисти не повинні перекривати відвідувачам огляд основних експонатів;

-          якщо у вас, імовірно, є працююча модель, яка під час демонстрації буде затримувати відвідувачів на тривалий час, передбачте її місце розташування таким чином, щоб група глядачів не заважала роботі стендистів і загальному потоку відвідувачів;

-          пояснюючі написи або плакати розміщуйте поруч або над експонатом, написи повинні легко читатися від межі вашого стенду.

МІСЦЕ ДЛЯ ОДЯГУ.

Одяг стендистів і відвідувачів, які затримались на філіжанку кави (келих шампанського, склянку молока), портфелі та сумки, розкидані по стенду - не найкраща його прикраса. У комплекті виставкового обладнання зазвичай пропонуються навісні вішалки. Замовляючи їх, враховуйте сезон: взимку місця під одяг знадобитися більше, в теплий сезон - можна обмежитися мінімумом. Ще краще – сховати речі у підсобці, якщо розмір стенду дозволяє її облаштування.

МІСЦЕ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ.

При тривалій роботі виставки, нестабільності потоків відвідувачів, необхідно передбачити місце для короткочасного відпочинку співробітників.

МІСЦЕ ДЛЯ ПОСУДУ, ПРИГОТУВАННЯ НАПОЇВ.

Якщо ви ведете переговори, і у вас на стенді укладаються контракти і договори, вам необхідно передбачити місце для посуду, прохолодних напоїв, приготування чаю або кави.

МІСЦЕ ДЛЯ ПЕРЕГОВОРІВ.

При наявності у вас або сусідів галасливих експонатів, слід передбачити закрите приміщення для переговорів. Зайвий шум може звести нанівець всю привабливість вашої пропозиції при переговорах. У кімнаті переговорів повинні бути варіанти договорів, комерційних пропозицій, прайс-листи, рекламні матеріали вашої продукції, чистий папір. Але в будь-якому випадку, навіть якщо немає можливості чи необхідності облаштовувати закриту переговорну, передбачте достатню кількість столів та стільців для всіх.

МІСЦЕ ДЛЯ РЕКЛАМНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ.

Використовуйте для експозиції тільки високі стійки, щоб відвідувачам не доводилося нахилятися, розглядаючи експонати.

У стендистів повинні бути папки з необхідною інформацією. Зазвичай така папка знаходиться на робочому місці стендиста, але це відволікає увагу відвідувачів від експонатів. Бажано, щоб такі папки мали постійне місце, але не було видно відвідувачам. На більшості виставок прийнято частину рекламних матеріалів розкладати на увазі для того, щоб відвідувачі брали їх з собою. Запас таких матеріалів повинен знаходитися на виставковому стенді. Місце зберігання вибирають в залежності від обсягу і кількості рекламних матеріалів. Зберігати їх можна безпосередньо на виставковій площі, на спеціальному відкритому стелажі, або в шафі. Крім загальнодоступних матеріалів на стенді, зазвичай, знаходяться рекламні або інформаційні матеріали для постійних або солідних клієнтів, керівників фірм, які відвідують ваш стенд. Такі матеріали краще зберігати в переговорній разом з документами, необхідними для ведення переговорів.

ЦЕ ВАЖЛИВО! ЩЕ ДЕКІЛЬКА ПОРАД.

Ваш стенд повинен бути яскраво освітлений. Справа навіть не в тому, що експозицію має бути добре видно, просто очі людини завжди звертаються в сторону більш яскраво освітленого об'єкта.

Використовуйте фотографії та інші зображення, виконані у великому форматі. Одна фотографія великого масштабу привертає до себе увагу більше, ніж серія дрібних фотокарток.

Забезпечте вільний доступ до стенду. Не перевантажуйте його, і тим більше - не моделюйте таким чином, щоб відвідувачеві було важко пройти до потрібної ділянки. В іншому випадку, він просто пройде мимо.

Розрахуйте ергономіку стенду і передбачте легкість підходу, виключіть непотрібні деталі у вигляді перегородок, надмірних і непрацюючих декоративних елементів. Пам'ятайте - повинне бути певне «повітря» (але не простір). І приділіть велику увагу розташуванню експонатів.

Ваш стенд повинен постійно утримуватися в ідеальній чистоті. Чистий стенд - це ознака того, що компанія дбає про свою репутацію і про свого клієнта. А значить - це ознака професіоналізму.

Безымянный-3.jpg

Підводячи підсумки, підкреслимо, незалежно від типу стенда і його розмірів він повинен мати як мінімум три функціональні зони: презентаційну площу, місце для переговорів, підсобні приміщення.

Виставковий стенд є своєрідною візитною карткою фірми. Бажано, щоб він був гармонійним по співвідношенню своїх розмірів і виставлених на ньому експонатів.

Пропонуємо переглянути наші попередні статті рубрик:

Очевидне не очевидно. Головний секрет успішної участі у виставці

Матеріали для розповсюдження на виставці: що, навіщо і для кого. Чек-лист

У найближчих наступних статтях ми розповімо: як підготувати персонал стенду, які є групи відвідувачів стенду і як з ними спілкуватися, як розповісти вашим потенційним клієнтам про те, що ви приймаєте участь у виставці та запросити їх на стенд.

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки