---
Все буде Україна!

Інтерв’ю з засновником Проекту «Автокрісла.com»: Життя – це подорож. Подорожуй безпечно

01.03.2019
Інтерв’ю з засновником  Проекту «Автокрісла.com»: Життя – це подорож. Подорожуй безпечно

Проект «Avtokrisla.com»: «Життя – це подорож. Подорожуй безпечно»

Нещодавно ми побували в гостях у одного з наших найдавніших учасників – компанії «Автокрісла.com».

Зустріч тривала декілька годин і була дуже цікавою. Ділимося з вами – розповідь вийшла на три частини.

Частина перша. Про те, як дитяче захоплення стало підґрунтям для відкриття дорослого бізнесу.

Команда з 59 фахівців своєї справи, мережа магазинів у найбільших містах України, більше ніж 2000 м2 торговельної площі та близько 60 брендів дитячих автокрісел і колясок! Так компанія «Автокрісла.com» представляє свою діяльність. Понад 10 років тому вона однією з перших втілила у життя ідею створення найбільшого в Україні спеціалізованого дитячого супермаркету.

Про становлення, труднощі, здобутки і плани компанії розповідає засновник проекту «Автокрісла.com» Олександр Коваль.

- Весна уже наполегливо заявляє про себе і спонукає до дій. Ви теж відчуваєте її прихід, попит на товари зростає?

- Дійсно, наші покупці активізуються, коли теплішає. Весна задає свій темп – бажання жити і рухатись. Збільшується кількість подорожей, відпусток, виїздів з дітьми на природу, і наша продукція стає в нагоді – адже дає можливість батькам реалізувати всі свої плани. Так триває аж до глибокої осені. Хоча і взимку теж не стоїмо на місці – хвалити Бога, діти народжуються щодня. Ми завжди щасливі, якщо вдається повністю задовольнити побажання батьків, їхні очікування стосовно транспортного засобу для малюка.

- Цікаво, а чому Ви вирішили сконцентруватися саме на цьому сегменті дитячого ринку?

- На зорі становлення компанії, у 2000 роках, все почалося з бренду RECARO, який я вже знав у дитинстві. У 2006 році бренд RECARO і надихнув мене на ідею продажу в Україні німецьких дитячих спеціальних утримуючих засобів у автомобілі (надалі автокрісла). Історія була доволі цікавою. Мій брат був захоплений тим, що малював різноманітні автомобілі. В нього виходило дуже схоже на малюнки авто з останньої сторінки журналу «За рулем». Пам’ятаю, на всіх його машинах були зображені сидіння одного й того ж виробника. Коли я запитав, чому саме так, він з неймовірним захопленням вигукнув: так це ж RECARO! І розповів мені про славнозвісний бренд, який на той час уже мав 70-річну історію, під яким виробляються у тому числі й автокрісла для спортсменів. Особливо їх цінують автогонщики за високий рівень безпеки! Пізніше я детальніше вивчив продукцію бренду RECARO й дізнався, що найголовнішою його перевагою є досконалість у ортопедії. Ця торговельна марка – лідер у виробництві ортопедичних автомобільних сидінь для дорослих. Автокрісла бренду RECARO створюють максимальний комфорт для людей, які мають проблеми зі спиною, а також виконують функцію профілактики захворювань спини.

Вже багато років потому, коли ми з командою їздили до Німеччини переймати досвід, я акцентував свою увагу лише на цьому сегменті товарів. Спочатку дорослих, потім дитячих. Не було жодної машини з автокріслом, до якої б я не заглянув. Певно, збоку це виглядало дивно, але мені було дуже цікаво, якими кріслами користуються німці, в яких автокріслах німці перевозять своїх дітей. І майже в кожному авто були бренди ROMER та RECARO.

Дитяче сидіння Rесaro Start – автокрісло, що має сертифікат асоціації AGR (Aktion Gesunder Rucken, Рух за здорову спину) ортопедів Німеччини щодо ергономіки, безпеки й ортопедії дитини та її хребта. Саме з нього, власне, й почалася наша історія поставок в Україну екстра-класного продукту. На той момент на нашому ринку були представлені автокрісла інших виробників, але попитом вони не користувалися. Наші автокрісла мали таку кількість особливостей і переваг, що годі й казати. З Rесaro Start я стартував у бізнесі дитячих автокрісел.

Злиття бренду RECARO і німецького бренду Storchenmuhle з 50-річною історією розширило лінійку сидінь, що охоплювала весь віковий діапазон дитини – від народження і до 12 років.

Згодом ми зрозуміли, що у нашому кейсі не вистачає ще деяких брендів. Через декілька років ми вже стали імпортером і представляли інтереси в Україні німецького бренду Romer – з 40-річною спеціалізацією на виробництві дитячих крісел. У 2008 році був підписаний ексклюзивний контракт. У 2014 році в Європі було проведено ребрединг двох доволі цікавих та технологічних брендів Britax (Англія) і Romer (Німеччина), які працювали разом з 1978 року. Тож маємо в кейсі бренд Britax Romer, який, до речі, має у власності понад 180 патентів у світі.

Сьогодні ми імпортуємо автокрісла та коляски німецьких брендів RECARO, Britax Romer, голландського бренду Мaxi-Cosi, коляски брендів Hauck, Baby Design, Dubatti та інших. Також готуємо новинку у своєму кейсі. Слідкуйте за нашими новинами!

- Маєте чималий досвід співпраці з нами. Що дає вам участь у BABY EXPO?

- Це знайомство з новими клієнтами, комунікація. Можливо, навіть із тими, яких знаємо багато років, але вони не наважувалися працювати з преміальними брендами. Деякі клієнти готуються відповідати стандартам, які ми ставимо щодо презентації нашого продукту. Комунікація – це розвиток бізнесу, популяризація нашого продукту і присутність його у різних регіонах. Щоб клієнт з будь-якого куточка України міг зайти у найближчий магазин і побачити цілий спектр європейських брендів. Виставка – це рух вперед.

- Які новинки ви будете презентувати на BABY EXPO 2019?

- Будуть нові бренди, з якими ми підписали контракти, щоб представляти їхні інтереси в Україні. Передусім, це Baby Design – польський виробник, власника якого ми поважаємо за вклад у виготовлення індивідуального продукту, не схожого на весь інший польський ринок щодо технологій, патентів, дизайну, якості та зручності моделей.

Також підписали контракт з голландським виробником Dubatti, який у сегменті преміум має певні характеристики, які роблять ці коляски особливими.

Уклали угоду з новим, прогресивним брендом Muuvo!

Плануємо партнерство з найкращим виробником м’яких дитячих меблів в Україні ТМ Blest Kids. 

Тож команда «Автокрісла.com» як завжди чекає партнерів на своєму центровому стенді біля входу, щоб укласти нові контракти, порадувати і здивувати.

Матеріал підготовлено BABY EXPO

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки