---
Все буде Україна!

Інтерв’ю з засновником Проекту «Автокрісла.com»: ЧЕСНИЙ БІЗНЕС І ЙОГО ПРИНЦИПИ

01.03.2019
Інтерв’ю з засновником  Проекту «Автокрісла.com»: ЧЕСНИЙ БІЗНЕС І ЙОГО ПРИНЦИПИ

Нещодавно ми побували в гостях у одного з наших найдавніших учасників – компанії «Автокрісла.com».

Зустріч тривала декілька годин і була дуже цікавою. Ділимося з вами – розповідь вийшла на три частини.

Частина 3. ЧЕСНИЙ БІЗНЕС І ЙОГО ПРИНЦИПИ

- Який за чисельністю колектив і які фахівці працюють у проекті «Avtokrisla.com»?

- Передусім, це дружна команда однодумців, які працюють, навчаються, удосконалюються, діють і дивляться в одному напрямку. Нас 59 осіб. Одна мета, одні цілі, працюємо відповідно до законодавства щодо імпорту і продажу продукції в Україні. Ми працюємо чесно і відкрито. Відтак розвиваємо підприємство, сплачуємо податки, врешті розбудовуємо нашу державу!

У нас є відділи закупівлі, маркетингу, кадрів, ІТ. А також відділи онлайн-продажу та офлайн – це п’ять магазинів у Харкові, Одесі, Дніпрі, плануємо відкриття у Львові.

Принцип компанії – зі своїх фахівців робити ТОПів. Є в цьому й плюси, є й мінуси. Як і в будь-якій роботі.

У В2В є гуртовий відділ, що працює з клієнтами як онлайн, так і офлайн. І на сьогодні їх в онлайн-просторі трішки менше, в офлайн – більше. Раніше було навпаки. Така зміна ситуації – саме наше рішення, оскільки вважаємо надважливим дати можливість клієнту особисто відчути товар, на власні очі переконатися у певних його перевагах. Зараз в офлайн-магазинах більше клієнтів, ніж в онлайн. Ми на тому не зупиняємося й розвиваємо офлайн-продажі.

Маємо службу безпеки, яка убезпечує від фінансових шахраїв нашу компанію, допомагає в протидії хакерським атакам, що вже траплялися.

Усі відділи очолюють професіонали своєї справи. Але філософія нашого підприємства щодо кадрів така, що передусім це має бути порядна людина, а потім вже гарний фахівець. Бо з гідної людини можна зробити кваліфікованого фахівця, а з фахівця людину – навряд чи.

- Як підвищуєте кваліфікацію працівників?

- Основа – саме навчання. Ми маємо декількох працівників, які їздять в Німеччину до виробників, котрі співпрацюють з різними фондами, з поліцією. Той досвід привозимо і передаємо нашим фахівцям. Сукупність навчання, яке завершується складанням тестів, живе спілкування з представниками виробників дає свій результат.

Так, наприклад, Britax Romer має людину, яка понад 35 років працює в компанії і є бізнес-тренером усього проекту Britax Romer. Марк Беннет про автокрісла знає усе: про стандарти, подальший розвиток і про те, що планується на 2020, 2030 і навіть 2040 роки.

- Яка мотивація у партнерів В2В співпрацювати саме з вами?

- Основна перевага – ми ставимо за мету, щоб наші партнери мали справу з кращими брендами, сервісом і гарними досягненнями! Ми робимо усе, щоб наші партнери крок за кроком зростали разом з нами і ставали успішними, фаховими у напрямі, в якому ми працюємо.

Ще навіть до підписання договору ми виїжджаємо до своїх партнерів майже з усім асортиментом продукції, робимо презентацію. Потім вивчаємо попит і пропонуємо ту лінійку продукції, яка користується попитом в тому чи іншому регіоні.

Наше завдання – поділитися тими знаннями, що маємо! Також самі вдосконалюємось і вчимося у наших партнерів. Хочеться пригадати старі, добрі слова із творчості письменника Т.Г.Шевченка: «Учитесь, читайте, і чужому навчайтесь, й свого не цурайтесь...»

Дивитися в одному напрямку з різними людьми з різних компаній – це філософія, яка дорогого вартує.

Матеріал підготовлено BABY EXPO

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки