---
Все буде Україна!

Інтерв’ю з засновником Проекту «Автокрісла.com»: ЛЮБИТИ ДІТЕЙ – ЦЕ ДБАТИ ПРО ЇХ БЕЗПЕКУ І КОМФОРТ

01.03.2019
Інтерв’ю з засновником  Проекту «Автокрісла.com»: ЛЮБИТИ ДІТЕЙ – ЦЕ ДБАТИ ПРО ЇХ БЕЗПЕКУ І КОМФОРТ

Нещодавно ми побували в гостях у одного з наших найдавніших учасників – компанії «Автокрісла.com».

Зустріч тривала декілька годин і була дуже цікавою. Ділимося з вами – розповідь вийшла на три частини.

Частина друга. «ЛЮБИТИ ДІТЕЙ – ЦЕ ДБАТИ ПРО ЇХ БЕЗПЕКУ І КОМФОРТ»

- Чого ви прагнули досягнути окрім комерційного результату?

- Ми хочемо звести нанівець в Україні статистику травмування і загибелі дітей в автомобілях. У мене у 2004 році народилася друга донька Аліна, і тема безпечних подорожей на авто стала сама собою актуальною. А потім, як каже мій старий друг Крістіан Фішер, step by step, ми змінювали психологію споживачів, пропагуючи необхідність використання дитячого автокрісла в кожному автомобілі. Так само – у таксі. Зрештою, батьки повинні дбати про безпеку тих, хто є найдорожчим для нас!

Наразі маємо два напрями нашого бізнес-проекту: перший – імпорт дитячих автокрісел в Україну, другий – комунікація з кінцевим споживачем. Комунікація дає змогу прищепити культуру перевезення дітей, якої раніше не було. На сьогодні можемо упевнено стверджувати, що вона суттєво змінилася в кращий бік, адже наш бізнес виріс у 30 разів.

- Протягом 10 років ви маєте змогу спостерігати за вдосконаленнями європейських моделей автокрісел щодо рівня безпеки. В чому вони полягають?

- Передусім зауважу, що ці зміни колосальні. Так, у червні 2013 року набрала чинності нова директива, яка регламентує введення стандарту безпеки i-Size, розробленого комітетом експертів під егідою ООН з метою підвищення безпеки дітей, а також щоб полегшити вибір та встановлення дитячого крісла в салоні автомобіля.

Новий стандарт i-Size має вимоги до автомобільних утримуючих пристроїв, системи ременів безпеки та ISOFIX, до якірного кріплення і підлоги автомобіля.

Зокрема, цей стандарт:

- вимагає встановлення крісла проти ходу руху для перевезення малюків віком до 15 місяців;

- забезпечує захист при боковому ударі;

- виключає неправильне використання крісел із системою кріплення ISOFIX;

- спрощує класифікацію крісел, де основний параметр – зріст дитини, а не вага;

- забезпечує кращу сумісність автомобілів з утримуючими пристроями.

В автоіндустрії це майже вперше, коли виробник повинен розробляти автівку, виходячи з параметрів дитячого автокрісла.

- Наскільки важливо сьогодні для батьків, що ваша продукція сертифікована та має офіційну гарантію, адже вона дорожча?

- Дуже важливо. Наших клієнтів дуже цікавить, яку оцінку отримувало те чи інше автокрісло під час проведення незалежних краш-тестів, країна-виробник бренду. Важливою є і наявність гарантії у деяких брендів до 38 місяців. Це свідчить про рівень культури споживача і турботу батьків про своїх дітей.

- Вибираючи товар, батьки віддають перевагу бренду чи ціні?

- Звісно, ціна – важлива. Але покупці дуже серйозно підходять до вибору достойного бренду. Бренд – це безпека, історія, філософія, комфорт тощо. Наша компанія пропонує тільки високоякісні бренди, за які ми несемо відповідальність своєю репутацією!

Передусім необхідно, щоб крісло відповідало євростандарту. Бо, наприклад, ви не в’їдете в Європу в кріслі, яке не має наклейки, що крісло відповідає європейському стандарту безпеки. Ми пропонуємо 14 брендів, які мають краш-тести, сертифікати і повністю відповідають усім тим параметрами, які повинні захищати й оберігати дитину. Ніколи у нашій мережі не з’являться позиції, що не відповідають загальноєвропейським стандартам безпеки. Тому в нас батьки можуть купувати безпечні крісла не вагаючись! Ціни на автокрісла сьогодні – від 1,5 до 15 тисяч гривень у залежності від виробника і технологічності!

- За яких умов ви робите знижки?

- Здебільшого до свят робимо акції. В цей час усі ми, сповнені радісних емоцій, вітаємо один одного. Кожній людині приємно, коли словесні вітання підкріплюються компліментом. Так, у День закоханих ми дали життя слогану «Дитина в автокріслі – це любов», маючи на увазі не лише любов батьків, а й нашу. І, звісно, дарували знижки і подарунки. Адже ми щиро докладаємо максимум зусиль, щоб клієнт відчув: тут шанують його і дбають про його дитину. Знижки – це також частина нашої турботи!

- Які поради дасте батькам?

- Щодня до нас на сайт заходять близько 2–3 тисяч унікальних відвідувачів. Ми зробили спливаюче вікно на сайті, яке закликає відвідати наші офлайн-магазини в різних містах України. Ми наполегливо рекомендуємо після вивчення інформації щодо різних моделей крісел і колясок за допомогою експертів-консультантів зробити правильний вибір.

Консультацію можливо отримати як у нашій мережі, так і у наших партнерів, де можна побачити наживо, протестувати моделі на спеціальних демостендах. Експерти-консультанти зроблять візуалізацію, продемонструють роботу крісла, допоможуть розібратися у великому асортименті. В такий спосіб батькам простіше визначитися. Є моделі, які складаються з понад 350 високотехнологічних запчастин. У той же час, можна навчитися на стендах встановлювати та правильно закріпляти автокрісло і дитину в ньому.

- Наскільки дієвими є ваші івенти: навчання для мам, лекції в школах, дитсадках?

- У 2008 році Постановою Кабміну № 876 громадян України зобов’язали перевозити дітей, зріст яких менше 145 см або тих, що не досягли 12-річного віку, в автокріслах. Це правильний крок нашого уряду, спрямований на піклування про життя та здоров’я дітей не покладаючись на свідомість батьків. Також дуже розумним рішенням держави було би введення більш дієвого механізму для виконання цього положення – штрафів! Але крім цього потрібна велика роз’яснювальна робота. І ми її проводимо там, де є будь яка нагода! Наприклад, разом із нинішньою поліцією, з якою тісно співпрацюємо.

Поліціанти разом з учителями-психологами організовують навчання дітей щодо правил дорожнього руху, поводження поруч з автомобілями і дорогами. Одне з питань – перевезення дітей в автокріслах. Ми залюбки підхопили ініціативу поліції, стали партнерами в цьому напрямі та подарували їм чималу кількість дитячих крісел. Після зустрічей, лекцій поліціанти катають дітей вулицями міста в дитячих автомобільних кріслах. Це викликає бурхливі емоції та є своєрідним «вузликом на пам’ять», яким вони поділяться з батьками.

Так само дієвими є івенти, на яких збираються майбутні та теперішні батьки. Таких заходів на сьогодні існує чимало. Раді співпрацювати у проектах щодо захисту дітей з будь-якими компаніями, які дивляться з нами в одному напрямку і підтримують нашу філософію.

Матеріал підготовлено BABY EXPO

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки