---
Все буде Україна!

Гуртівня ТМ Масяня: кількість, помножена на якість

30.11.2018

Торгова компанія з гуртового продажу дитячої іграшки
«Масяня»
м. Івано-Франківськ
На ринку 14 років
Учасник виставки BABY EXPO: більше 10 років

Готуй сани влітку! Наш давній партнер – учасник BABY EXPO з 10-річним стажем ТМ Масяня одним з перших заявив про своє бажання і готовність брати участь у березневій виставці BABY EXPO-2019. 

«BABY EXPO – це прекрасний інформаційний матеріал і можливість об’єднати зусилля колег для розвитку в Україні якісних дитячих товарів», – вважає директор найбільшої у Західній Україні торгової компанії з гуртового продажу дитячої іграшки Володимир Голобин. 

Масяня. Під таким ніжним і добрим визначенням, яке асоціюється з маленькою крихіткою, понад 14 років працює команда з великими амбіціями і грандіозними планами. 10 із них –   займається гуртовим продажом, пропонуючи асортимент понад 25 українських виробників іграшки, а також м’яку іграшку власного виробництва. 

-Володимире Ярославовичу, певно, не можливо працювати з таким товаром не залишаючись в душі дитиною. Чи є іграшки, які ви любите найбільше?

-Звісно. Як і кожна жива людина, яка має свій внутрішній світ і власне бачення, розуміння краси. Однак, попит формує пропозицію. У бізнесі це – аксіома. І ми орієнтуємося на побажання наших маленьких споживачів. Щоправда, іноді діємо на випередження. Часто модні іграшки (ігри) мені підказують мої діти, які тримають ніс за вітром. Тому поки конкуренти роздумують брати новинку чи ні і вагаються як вона «піде», я уже придбав і пропоную роздрібникам. 

-На покупця якого рівня розрахований ваш товар ?

-Масовий покупець орієнтований на середній і навіть нижчий за середній сегмент. Під нього і підлаштовуємося. 

-Ринок дитячої іграшки зростає?

-Скажімо так: не стоїть на місці. Крига скресла ще у 2006 році. Пам’ятаєте, це був період, коли люди трохи видихнули? Могли взяти кредит під помірні відсотки і купити машину, поїхати на відпочинок за кордон.   Був відчутним споживчий прорив. І в іграшковій галузі також. Виробники суттєво розширили асортимент, з’явилася маса цікавої, неординарної іграшки.

Ми теж розправили крила: із торгівлі з лотка стали гуртівнею. А згодом доросли до рівня однієї з найбільших торгових компаній з продажу дитячої іграшки у Західній Україні. Відтак мали що запропонувати дрібним гуртівникам і роздрібним торговцям. А головне – це був якісно(!) новий товар.

Нині ми нарощуємо кількість за рахунок асортименту. Але купівельна спроможність споживачів нашого сегменту, на жаль, дедалі спадає. Саме вона диктує умови ринку. 

-Покупець вище середнього рівня не довіряє якості товару українського виробника?

- Швидше за все, має змогу користуватися мережею вищого сегменту: Антошка, СНІССО. Так, справді, їхній товар має бездоганну якість, але й відповідну ціну. Хоча, на сьогодні, українська іграшка дуже якісна. Вона й у порівняння не йде з тією, що була ще якихось два-три, не кажучи вже про п’ять чи десять, років тому. 

- Поряд з українською ви пропонуєте й іграшку китайських виробників. Це не підриває ваш авторитет на ринку?

- Жодним чином. Якщо ви маєте на увазі якість товару, то визначення «китайське фуфло», на українському ринку давно вже втратило свою актуальність. Справді, ми маємо партнерів, які возять іграшку у тому числі й з Китаю. І цілком задоволені нашою співпрацею. Бо імпортуємо лише високоякісну китайську іграшку. 

Сьогодні найперше, чим цікавиться роздрібна торгівля на ринку дитячих товарів, зокрема, іграшки, це наявністю якісної тканин, застосуванням безпечних барвників тощо. Виготовлення іграшок з використанням несертифікованої тканин чи сировини, яка призначена в промисловості для технічних потреб – це жахи, які давно лишились у минулому. 

Нинішня іграшка має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, зазначений на етикетці сертифікат відповідності. Імпортна – з обов’язковим перекладом іноземної етикетки українською мовою. Інакше означає, що вона завезена в Україну контрабандним шляхом і її якість жодним чином не контрольована. 

-Попереду новорічні свята – справжні жнива для продавців дитячої іграшки. Наскільки відчутні вони для вас?

-Доволі відчутні. Адже хтось із батьків обходиться невеличкими подаруночками на власний розсуд, а переважна більшість придбаває дорогі об’ємні речі, про які дитина мріяла весь рік. 

- Щоб мати успішний бізнес, пов'язаний з дитячою іграшкою, потрібно неймовірно любити саме цей напрямок чи просто бездоганно виконувати свою роботу?

- Вважаю, що будь-яку справу слід виконувати бездоганно. І горіти нею щодня, щогодини. Інакше не варто й починати. А якщо вона пов’язана з товарами для дітей, то й поготів. І, звісно, любити. 

У старших класах я мріяв стати лікарем. Одразу після школи не набрав необхідної кількісті балів. А коли на початку 90-х повернувся з армії, життя закрутило в інше русло. І тепер, ось бачите, лікую дитячі серця. Мені подобається цей напрямок. Бо, попри всілякі бізнесові труднощі, в кінцевому результаті це – позитивні емоції, радість і щастя дітлахів. А що може бути приємнішим за ці відчуття? 

- Ви учасник виставки BABY EXPO з 10-річним стажем. Це були еволюційні для вас роки?

-Ще й які еволюційні! Спочатку – пошук нових клієнтів. І виставка товарів для дітей BABY EXPO, яка проходить в Києві з такою величезною кількістю експонатів і відвідувачів, для нас була, як ковток свіжого повітря. Тепер – це площадка для спілкування, своєрідна тусовка, без якої не прожити. Вона допомагає зміцнити свої позиції і розширити ринок збуту. А ще дає змогу любити цей світ і робити його щасливим. 

Матеріал підготовлено командою BABY EXPO.

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки