---
Все буде Україна!

ТМ Lukas kids: Усе починається з любові

10.06.2019
ТМ Lukas kids: Усе починається з любові

Український виробник модного стильного одягу для дітей та підлітків ТМ Lukas kids відомий на вітчизняному ринку широким, розмаїтним спектром вишуканих колекцій, що охоплює усі напрями дитячого гардеробу: верхній одяг, сезонний, повсякденний, святковий. Але особлива фішка – шкільна форма - my school by Lukas.

Дві сестри Наталія Лукацька та Вікторія Щербань, з дитинства наділені тонким відчуттям стилю, вже понад 13 років успішно спрямовують свій талант і досвід на створення красивих і модних, якісних і зручних моделей.

Яка вона – дорога до визнання? Про це – їхня розповідь.

Незнаними шляхами…

Вікторія з дитинства створювала моделі одягу і не зрадила мрії – вступила до Київського інституту легкої промисловості (наразі КНУТД) на конструктора-технолога швейних виробів. Наталія з відзнакою закінчила художню школу. Тому, починаючи власне виробництво, ми мали не тільки гарну уяву, а й певний практичний досвід.

Першою сходинкою на шляху до мети стало… пошиття спецодягу. Але ми були впевнені, що це лише старт, і мали власні амбіції.

Виробництво започаткували 13 років тому. Воно було значно меншим за розмірами. Це вже потім добудували приміщення і суттєво збільшили обсяги.

Набравши колектив, зрозуміли, що потенціалу вистачить і на створення складних дизайнерських речей. Почали зі шкільної форми – вирішили оновити шкільний гардероб донечок та їх друзів.

Комфортно, якісно та красиво

Ми хотіли внести у виготовлення шкільних комплектів власну родзинку, і нам це вдалося. Жакети замінили на кардигани та джемпери, костюмну групу урізноманітнили сукнями, спідницями та сарафанами. Згодом отримали цільове замовлення.

В той час на ринку шкільної форми було мало креативних ідей. Костюми відшивалися з класичної грубої тканини - напіввовни, не дуже приємної до тіла. Передусім, ми зробили ставку на якісь сировини - започтакували пошиття виробів з комфортних напіввоняних тканин з еластаном. Цього критерію дотримуємося і нині – використовуємо натуральні тканини: вовну, бавовну, віскозу і обов’язково еластан, щоб кожна річ була комфортною в носінні.

Форма користувалася неймовірним попитом, і у 2007 році ми вперше поїхали на виставку ВАВY EXPO. Це було дієво, корисно, і феєрично! Сьогодні якісна шкільна форма – візитівка Lukas-kids.

Дорога до споживача

Спочатку складно було конкурувати із зарубіжними виробниками: Польщею, Туреччиною і Китаєм. Коли починали, до українського виробника споживач ставився у кращому разі з насторогою, але здебільшого скептично. Як довести, що ми не гірші, не маючи добре розвиненої вітчизняної індустрії?

Важко було знайти якісну сировину, фурнітуру. Приміром, вже є тканина у повному обсязі, а підкладки не вистачає, не підходить розмір чи колір змійки, ґудзиків тощо. Якесь із замовлень «зависло» на митниці, а ми не маємо часу чекати. Тому довіру споживача довелося завойовувати довго. Щоправда, більш лояльними до нас виявилися західні регіони. Вони одразу полюбили наш одяг. Східні – «на ура» сприйняли шкільну форму.

Неочікувані «підніжки»

Ми працюємо офіційно. Показуємо прибутки, оформлюємо «по-білому» всіх працівників без винятку. Відповідно, маємо непомірні податкові зобов’язання, тоді як у сусідній Польщі виробники дитячого одягу мають дотації від держави. І це логічно, адже дитячі речі мають бути вироблені з найякіснішої сировини. У результаті собівартість мініатюрного дитячого костюмчика може бути вищою за собівартість дорослого. І тут дотація була б дуже доречною.

Не кажучи про те, що в Європі взагалі радо вітається й усіляко підтримується прагнення до створення власного виробництва. Адже це означає і створення нових робочих місць. У нас усе інакше.

Вітчизняному виробникові непросто конкурувати із зарубіжними сусідами ще й тому, що вдома не виробляється нічого. І обладнання, і сировину необхідно завозити з-за кордону. А це додаткові проблеми, передусім із митницею. Додаються ще й стрибки курсу долара, євро. Це все неочікувані для нас «підніжки». Але ми їх витримали, без жодного дня простою. Зрештою, чому витримали? Витримуємо й досі, адже за роки нашого підприємництва у державній політиці нічого не змінилося.

І це не лише наша – це проблема усіх вітчизняних виробників. Ми торуємо шлях самотужки. Перед тобою – широке, засніжене поле. Ти йдеш по ньому практично навмання, провалюєшся у сніг, знову боязко ступаєш. Але йдеш – до своєї мети.

Про колектив

Зараз наш колектив на 100 % жіночий. І він чудовий.

Ми дуже ретельно підбираємо персонал, знаємо можливості кожного. Не всі, хто вважає себе кравчинею чи швачкою, витримують наші вимоги. Зокрема, для декору використовуємо вишивку з непростими елементами. Бездоганною має бути і якість пошиття.

Відповідно, створюємо прекрасні умови праці – нові, сучасні просторі та світлі цехи, нове високотехнологічне обладнання. Атмосфера у колективі – домашня. Дівчата – щирі, відкриті, всі разом вболівають за нашу спільну справу. Ми прагнемо, щоб вони почувалися на роботі комфортно, мали настрій і позитивний заряд бадьорості, щоб їм хотілося працювати. Поза сумнівом – хороші побутові умови: кімнати для відпочинку, прийняття їжі, кухня, душові кабіни тощо.

Ми вкладаємо у виробництво всю душу й отримуємо достойну віддачу.

Сім разів відмір

Наші моделі можна впізнати за бездоганною якістю. Ми віддаємо перевагу натуральним матеріалам від європейських, сертифікованих турецьких та корейських виробників. Звісно, залюбки б купували вітчизняне, але, на жаль, в Україні, практично нічого не виробляється.

Готуючи нові колекції, тримаємо руку на пульсі світових тенденцій. Відвідуємо виставки, зокрема й європейські. На основі побаченого створюємо моделі.

Конструкторське бюро розробляє лекала в програмі Julivi. Адже точність побудови лекал і правильна технологія пошиття моделі – важливі складові при створенні якісного виробу. При розробці дитячих моделей ми впровадили технології, які застосовуються у пошитті жіночого та чоловічого одягу, тому наші жакети і пальто чудово тримають форму, а сукні та спідниці ідеально сидять по фігурі.

У технологічному ланцюжку є певні параметри, які згодом перевіряють контролери якості у готовому виробі. Так ми протягом багатьох років тримаємо марку, вже впізнавану нашими постійними споживачами.

Про колекції і франшизи

Наші колекції ми оновлюємо щосезону, як прийнято у світовій практиці. Відшиваємо моделі на весну-літо, осінь-зиму. Готуємо нову колекцію шкільної форми до кожного навчального року і святкову колекцію до Новорічних свят. На прохання замовників створюємо невеликі «капсульні» колекції до випускних вечорів. Зазвичай західні регіони просять нову серію вечірніх суконь на осінні весілля та до Дня святого Миколая. Залюбки виконуємо ці заявки.

Нині ми маємо такий асортимент дитячого та підліткового одягу, який може заповнити весь магазин і виглядатиме об’ємно та красиво, а для споживачів – якісно та зручно. Особливо під час підготовки до нового навчального року, коли в одному магазині можна придбати усе необхідне – від футболки і спортивного одягу до шкільної форми, куртки, пальто, плаща чи найтрендової шубки зі штучного хутра.

Маємо фірмові магазини у рідному Кременчуці та Львові. Набувши власного досвіду, активно розвиваємо і пропонуємо підприємцям три формати франшиз:

«Lukas kids Mini» – для тих, хто вже має дитячий магазин і хоче додати брендовий відділ дитячого одягу Lukas kids;

«Lukas kids Standart»  для тих, хто бажає відкрити власний бізнес за допомогою досвідчених спеціалістів нашої фірми;

«Lukas kids Premium»  для тих, хто має можливість придбати магазин ТМ Lukas kids «під ключ».

Прихована реклама

Якось на виставці одна панянка наполегливо просила продати їй рожеве пальтечко з таким самим за кольором пухнастим комірцем. Ми не продаємо виставкові зразки, але цього разу поступилися – надто вже переконливою була її непідробна симпатія до нашої нової моделі. Минуло трохи часу, і раптом наш улюблений рожевий шедевр з’явився на маленькій героїні серіалу «Свати» і впродовж кількох серій посилав нам привіти з екрану.

«Зізнайтеся: це ж добре продуманий вами рекламний трюк!» – намагалися «розколоти» нас друзі та знайомі. А ми й не виправдовувалися. Нехай і так. І милувалися тим, який елегантний вигляд має маленька леді у нашому пальтечку. Саме такий, як ми і мріяли!

А нещодавно мій син (зізнається Наталія – прим. ред.) «підсів» на серіал «Школа». Я теж подивилася краєм ока, і раптом бачу – неквапом «пішов» наш дуже популярний лукасівський кардиган зі смугастим бантиком. Перекрутила назад – точно наш!

Місце зустрічі змінити не можна

Ще не вщухли емоції від весняної виставки ВАВY EXPO, а ми вже збираємося на осінню CHILDREN’S FASHION – готуємо нові колекції. Плюс відшиваємо зібрані на виставці замовлення на шкільну форму.

Виставка дає прекрасний зворотній звʼязок. Ми завжди раді почути відгуки на нашу адресу – про колекцію загалом, виріб чи навіть деталь зокрема.

Це хороша нагода не лише знайти нових партнерів, а й ближче поспілкуватися з тими, з ким працюємо вже не перший рік – віч-на-віч обговорити нюанси, узгодити найдрібніші деталі. Маємо час для неспішної бесіди за чашкою кави, що не завжди можемо собі дозволити у буденній круговерті. Підсолоджуємо розмову цукерками.

Виставка – це особливий робочо-святковий захід, і учасники, і гості якого мають добрий, піднесений настрій і дарують одне одному позитивні емоції.

З любові…

Усе починається з любові до нашої справи, яка супроводжує нас усе життя.

Коли приїздиш до Києва і зустрічаєш на вулицях власні моделі – немов бальзам на душу. Хочеться бігти вперед, долаючи перепони, працювати ще більше і творити ще краще. А коли бачиш результат – задоволених батьків і щасливі очі дітей, ладен зрушити гори.

Про плани

Плани наполеонівські - розширення асортименту за рахунок одягу для хлопчиків, створення колекцій для малюків та для найвибагливіших клієнтів - підлітків, розширення ринків збуту як в межах країни, так і за кордоном. Хочемо, щоб у розмові про якісний і модний дитячий одяг обов’язково звучав Lukas-kids. Ми вже багато зробили для цього. Попереду – нові горизонти та нові звершення.

Матеріал підготовлено командою Childrens Fashion Fair

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки