---
Все буде Україна!

Інтерв'ю з директором ТМ Яготинське для дітей

16.03.2019
Інтерв'ю з директором ТМ  Яготинське для дітей

Серед різноманітних товарів для малечі на виставці BABY EXPO вже понад 7 років присутні стенди національних виробників дитячого харчування. З одним із лідерів цього сегменту напередодні виставки зустрілась команда організаторів BABY EXPO.

Пропонуємо до перегляду інтерв’ю з Ігорем Приліпко, директором філії ТОВ «Яготинський маслозавод. Яготинське для дітей», що входить до холдингу «Молочний альянс» про місію виробника, його чесність щодо споживача. Відтак – якість та безпечність продукції.

Коли на ринку дитячого молочного харчування України з’явилась нова торгова марка «Яготинське для дітей», її продукцію одразу схвалили батьки. Смакувала вона і малечі.

За понад шість років роботи ТМ «Яготинське для дітей» у своїй категорії міцно закріпилась на лідерських позиціях і нині утримує понад 50% ринку.

- Вимоги до дитячого харчування надвисокі. І все ж холдинг «Молочний Альянс», обрав цей напрямок, створивши нове підприємство по виробництву дитячого харчування «Яготинське для дітей». Чому?

- Колись на допомогу мамам створили молочні кухні, на яких було сконцентровано весь спектр молочних продуктів, адаптованих під немовлят – молоко, кефір, каші. Сьогодні вкрай дорого обладнати невеличкі дитячі кухні тим сучасним устаткуванням, з дотриманням санітарних норм щодо сировини та вироблення продукту, яких вимагає час і споживач. Ось, приміром, у нас на виробництві в лабораторії одночасно працює 9 людей. В кожній кухні мала б бути своя лабораторія і така ж кількість персоналу що контролює якість, адже кожен відповідає за певні аналізи. Це нераціонально і недоцільно при невеликих обсягах випуску продукції.

Ефективніше було спрямувати зусилля на створення спеціалізованого заводу з виробництва дитячого молочного харчування. Що зрештою і зробили наші засновники – Група компаній «Молочний Альянс», які мають міцні позиції у галузі «молочки» і мали змогу побудувати такий завод з нуля. Встановлене технологічно довершене обладнання зі Швейцарії, Італії, Німеччини, Ізраїлю, Болгарії, Тайваню та інших країн виключає контакт людських рук із продукцією під час її виробництва.

Так під торговою маркою «Яготинське для дітей», в екологічно чистому районі Київщини і розпочалось виробництво повного асортименту смачної й корисної молочної продукції з натурального коров’ячого молока для дітей від 6 місяців.

Технологічний процес виключає використання жодних консервантів, синтетичних барвників чи будь- яких шкідливих харчових добавок, а також цукру.

- Які потужності підприємства?

- Завод проектувався для переробки 40 тонн молока на добу. На сьогодні фактична переробка сировини складає 86 тонн. Хоча уже можемо переробляти й 125.

Щороку акціонери вкладають кошти у розбудову і ,ми рухаємося вперед. Лише минулого року у реконструкцію нового(!) підприємства вкладено понад 100 млн. грн. Так, приміром, із останніх у нас з’явилась ультрафільтрація, яка не має аналогів в СНД. Цього року придбали фасувальну лінію на сирки: всередині – пропіленовий стакан, ззовні нова приваблива упаковка.

- Ваша мета – якісний продукт. Які складові якості?

- Їх багато, але найважливіші три: сировина, виробництво, упаковка. Чим ми відрізняємося від інших виробників? Бездоганною якістю сировини. На сьогодні в Україні є три потужні виробники в галузі дитячих молочних продуктів, які мають однаково дороге, добротне європейське обладнання. Але у кожного з нас виходить різна якість продукції. Чому? Без висококласного молока ніколи не отримаєш такого ж продукту.

Ми співпрацюємо з п’ятьма найкращими фермами у групі «Молочний Альянс». Не секрет, що зі зміною кормів, проходить період адаптації корів і якість молока тимчасово змінюється. «Яготинське для дітей» має преференції у холдингу вибирати постачальників найякіснішої сировини. Відтак маємо молоко лише екстра класу. Але не даємо слабинку – ні собі, ні фермерам. З хорошим постачальником потрібно тісно співпрацювати. Щодня.

Оскільки ми не спеціалісти з годівлі худоби, лікування та щеплень, виїжджаємо на ферми разом з працівниками Держпродспоживслужби, залучаємо ветлікарів, зоотехніків, які роблять певні дослідження. У великих тваринницьких господарствах швидко поширюються різноманітні захворювання, які потребують лікування антибіотиками. Тому, згідно законодавства, необхідно робити періодичні тести на наявність токсичних компонентів у молоці, яке надходить на виробництво.

Молоковоз за раз привозить від 7 тонн сировини. Є потужні ферми, які одночасно доставляють нам 22-25 тонн. Ми перевіряємо кожну машину, кожну секцію молоковоза. Безумовно, це – додаткові витрати. Але вони виправдані.

- Траплялися випадки повернення сировини?

- Ні. Ферми мають свої лабораторії, які, перш ніж випустити машину, ретельно проводять дослідження. Якщо прослідковуються найменші відхилення від норми, до нас не везуть таку продукцію, адже наші позиції непохитні. Ми закуповуємо молоко лише екстра класу. Це суттєво вища ціна. Відтак і високі вимоги.

Часто до супровідного листа постачальники прикладають тести на антибіотики, зроблені на фермі. Ми їм вдячні, але, звісно, робимо свої. Водночас повністю виключити людський фактор, який мав би «на око» визначити колір полоси в тесті – придбали електронні рідери. За людину це робить машина. Похибка зводиться до нуля. Усі тестери ми зберігаємо в архіві.

Ну, і звісно, особлива увага тарі, в якій транспортують сировину. На тонну переробленого молока витрачаємо 4 тонни води з каустичною содою і азотною кислотою. Воду використовуємо з артезіанських колодязів глибиною понад 300 м.

Плюс після кожного технологічного процесу, застосовуємо ретельне багатоступеневе миття молокопроводів, агрегатів, зберігаючих ємкостей, що безпосередньо впливає на якість продукції.

- Чи відслідковуєте зберігання товару реалізаторами?

- Близько 60 % нашої продукції продається через мережі. Тому усе залежить від їх добросовісності. У мережевих магазинах ми вибірково робимо, так звані, зрізи температури, у разі чого - повідомляємо їх керівництво та відслідковуємо чи виправлена ситуація.

За умовами договору, після закінчення терміну придатності, реалізатор сам утилізує нашу продукцію. Її мало, адже в останні дні терміну придатності товар продають зі знижками. Звісно, дітям, батьки такий продукт не купують, а собі – залюбки. Особливо ті, хто знає, що гарантійний термін реалізації, зазначений на упаковці, не є фактичним. Ми закладаємо ще плюс 30% відсотків.

- Батьків насторожує великий термін придатності на деяких ваших продуктах.

- І дарма. Адже великий термін придатності не означає, що молоко вже втратило свої поживні якості. Просто дорога, добротна шестишарова упаковка, яка дає змогу йому зберігатися довго не втрачаючи поживних властивостей.

Термін реалізації, а насправді термін життя продукції, залежить від того, з чого її зроблено, як вона виготовлялася, у що упакована та як зберігається. Ми в першу чергу робимо так, щоб це було безпечно. Це основний постулат. Адже дитячий організм дуже ніжний.

Що означає термін зберігання, вказаний на упаковці? Це період, протягом якого ми точно знаємо, що в продукції не будуть відбуватися процеси, які б погіршили її споживчу якість.

Зберігання продукції залежить і від термічної обробки сировини. Перша термічна обробка – 86 градусів, друга – 98, або137. Саме з такого молока – пастеризованого, не стерилізованого, ми робимо сиркові пасти та сиркові десерти. По-перше, на 100% упевнені, що там немає патогенної мікрофлори, по друге на такій продукції краще розвиваються заквасочні культури, які вносяться. Наша продукція стандартизована і безпечна.

- Чи відчуваєте посезонний спад у реалізації того чи іншого виду продукції?

- Так, але він незначний, близько 8 %. У серпні перед школою, коли у розпалі сезон відпусток, кількість продукції, що споживається знижується. А загалом, виїхавши з Києва, мама придбаває продукт для малюка в іншому регіоні. Ми не практикуємо виготовлення продукції на склад, орієнтуємося на кількість заявок. Чітко розуміємо тенденції днів попиту, відповідно і формуємо товар.

Влітку більше затребувана тетрапаківська ультрапастеризована продукція, до якої не високі вимоги щодо температурного режиму зберігання: від 0 до +25 градусів. Так молоко та вершки застосовують для приготування напоїв у кавових машинах на пляжах.

Цієї пори удвічі більше продається молочних каш для дітей від 6 місяців на фруктозі та пребіотиком інулін. Вони смачні і поживні, виготовлені на основі молока з додаванням трьох злаків на вибір: рису, гречаної та пшеничної крупи. А головне – повністю готові до вживання. Мами залюбки беруть їх з собою, коли виїжджають на пікніки, довготривалі прогулянки.

До виготовлення каш для найменшеньких споживачів ми підходимо особливо ретельно. І у виборі сировини, і у виробленні продукту. Усі інгредієнти – сипучі продукти проходять через металошукачі, ситопросіювачі. Перетерте борошно разом з молоком – проходить гомогенізацію.

- Чи можете позиціонувати свою продукцію як європейського рівня?

- Так і є. Вона пройшла перевірку на якість та безпеку у відомій європейській лабораторії Eurofins Scientific. Дослідження проводились в рамках діючої ліцензії з проектом «Добрий знак».

В супермаркетах Києва були закуплені та відправлені на експертизу сир кисломолочний(5% жиру) та сиркові пасти (4,2% жиру) з різними наповнювачами: яблуком, малиною-червоною смородиною, чорницею, персиком та бананом. Досліджувалися мікробіологічні,  фізико-хімічні показники та показники безпечності. Відтак , продукція ТМ «Яготинське для дітей» отримала оцінку «А». Це означає, що  вона відповідає всім показникам, за якими проводилася перевірка.

- Чи впливає реклама молочних виробів для дітей на власні усталені погляди батьків?

- Найкраща реклама – якісний продукт. Ми боремося за покупця щодня. І це природньо, адже споживач дружить з нами мінімум три роки. Діти підростають, їм уже не потрібні кашки, і мама, міняючи асортимент продукції, якийсь період знаходиться у пошуку.

Реклама потрібна як роз’яснювальний інструмент. У вихідні для всіх бажаючих ми влаштовуємо екскурсії на підприємство, під час яких демонструємо весь виробничий процес. Ми відкриті для всіх, варто лише заздалегідь записатися, щоб ми могли сформувати групи. Так до літа плануємо провести 5-6 екскурсій.

- Це ж клопітно: надання безплатно транспорту, одноразовий одяг, робота персоналу?!

- Але це – дієво. А клопіт- то наше друге «я».

- Які новинки готуєте представити на BABY EXPO 2019?

- Новий дитячий бренд ТМ «Хопси»– йогурти у стаканчику з наповнювачами та сиркові десерти, орієнтовані на дітей віком від 3-х років.

Це відносно новий продукт, який ми випускаємо лише 2,5 місяці, а готувалися більше року. Основний посил – натуральність в середині. Кожна одиниця продукції ТМ «Хопси» вміщує в собі гарантований подарунок-історію для дитини: комікси, енциклопедію або вкладиш. Хопси навчають малюків бути чемними і слухняними.

Сподіваємося, смакуватиме учасникам і гостям BABY EXPO відносно новий продукт коктейль молочний із шоколадним наповнювачем, шоколад для якого імпортуємо з Австрії . Так, це дорого, наповнювач «з’їдає» майже всю ціну продукту (окрім вартості, це і транспортування, митний збір), але ми хочемо, щоб смак був саме такий – справжнього шоколаду. До того ж нинішній тренд –натуральність.

Загалом минулого року випустили 9 нових видів продукції. Ними й будемо вас пригощати. Запевняю: смакуватиме всім .

Матеріал підготовлено командою BABY EXPO

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки