Виставка товарів для немовлят та мам
10.03.2020 --- 13.03.2020
Повернутись назад

Майстер-клас: Створення ВРАЖАЮЧОГО магазину. Товар-Послуга-Враження

11.03.2020

Час проведення: 11:30 ----- 14:00

Майстер-клас: Створення ВРАЖАЮЧОГО магазину. Товар-Послуга-Враження
В умовах сучасних ринкових тенденцій економіка товарів і послуг відійшла на другий план. На зміну їй прийшла економіка вражень, при якій здійснюється не просто продаж товарів і послуг з метою задовольнити потреби клієнта, а просування товарів або послуг на ринку за допомогою емоцій, які виникають у зв'язку із взаємодією з цим товаром або послугою.

Економіка вражень використовує знання, завдяки яким споживач відчуває враження і при покупці, і при використанні певного товару або послуги.

Люди не можуть жити без емоцій і готові платити за свої враження!

«Робота - це театр, а кожен бізнес - сцена».

Вартість участі: 600 грн. Квиток дає право на відвідання виставки BABY EXPO 2020

Кількість місць обмежена

ЩО РОЗГЛЯНЕМО?


Ласкаво просимо в економіку вражень!

- Товар. Послуга. враження
- "Досвід", "пригода", "переживання", "навик", "пізнання"
- Чотири області враженнь

Вибір Концепції магазину або вибір теми Вражень.

- З чого починається магазин
- За що ви берете гроші з ваших Покупців?
- Що таке Маркетинг Вражень і Емпіричний маркетинг?
- 4 принципу розробки теми вражень
- Стимули. Позитивні і негативні

Побудова емоційного роздрібного бренду. Емоції замість раціо


- від Споживача до Людини

- від Продукту до Досвіду

- від Чесності до Довіри

- від Функції до Почуття

- від Послуг до Взаємин


ПРО СПІКЕРА:

 

Віталій Степаненко, ритейл-консультант і дизайнер, геній мерчендайзингу

Розробляє і покращує магазини, роблячи їх прибутковими для рітейлерів і цікавими для Покупців.

Створює новий купівельний досвід і допомагає роздрібному бренду розповісти свою історію.

Щиро любить те, чим займається. Магазини - його робота і хобі!

У магазинобудуванні з 1998 року.

 

Компанії, з якими працював і продовжує співпрацювати: «Золотий вік», «welfare», «Еко-Лавка», «bluzka», «SPAR», «Мелітопольська трикотажна фабрика», «Швейна фабрика ЕЛІЗ», «ФАБРИКА», «Rica Mare»,«кібернетики»,«klevo»,«WOW-shop» і багато інших.

Реалізовані проекти

 

Проводить корпоративні семінари:

- для компаній в Україні, Молдові, Росії, Білорусії.

- для Асоціації легкої промисловості Молдови

- для Асоціації меблевої промисловості Молдови

Сайт



стати учасником виставки