Виставка товарів для немовлят та мам
10.03.2020 --- 13.03.2020
Повернутись назад

Управління Інтернет-Маркетингом для компаній дитячої індустрії: Як за допомогою цифрових технологій досягти лідерства у 2020 році

10.03.2020

Час проведення: 11:30 ----- 12:30

Управління Інтернет-Маркетингом для компаній дитячої індустрії: Як за допомогою цифрових технологій досягти лідерства у 2020 році

Практичний семінар Петра Савича - маркетолога і бізнес-консультанта, засновника компанії Sales Marketing System.

Вхід вільний


ПРО ЩО ПОГОВОРИМО?

- Які рекламні інструменти використовувати для просування своєї компанії, щоб не втрачати гроші?

- Люди або Штучний Інтелект - як і що потрібно використовувати для підвищення продажів в своєму бізнесі?

- Як сформувати довгострокову стратегію розвитку маркетингу своєї компанії в постійно мінливому середовищі.


ПРО СПІКЕРА:

Петро Савич, маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System

Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Вибудовує системний маркетинг для керівників малого і середнього бізнесу на автопілоті.

Сертифікований фахівець з управління інноваціями, інтернет-маркетингу та корпоративного тайм-менеджменту. Спікер і доповідач професійних конференцій з маркетингу, зокрема REX, Marketing Drive і інших.

Прихильник практичних стратегій прямої дії, а не теоретичних міркувань. Захоплюється громадською діяльністю, велоспортом, лижами, серфінгом. Жив і вчився в University College Cork (г.Корк, Ірландія). Подорожує світом - відвідав понад 20 країн, веде онлайн-бізнес.


За свою професійну діяльність:

- заробив понад $ 30'000'000 для своїх клієнтів

- провів більше 2000 годин або 83 діб результативних індивідуальних консультацій для власників, керівників малого і середнього бізнесу;

- взяв участь в понад 90 проектах як проектний менеджер, маркетолог, керівник відділу, директор з маркетингу, бізнес-консультант в сферах освітніх послуг, електронної комерції, медіа-бізнесу, фінансів, ІТ-розробки, шоу-бізнесу та інших


Працював з компаніями:

Kyivstar (Vimpelcom / Veon), PepsiCo, Adidas, Shell, Торгово-Промислова палата України, Представництво ООН в Україні, Медіа-холдинг "Українська Правда", Асоціація Івенторів України, ГО "Національний Центр Правозахисту", ГО "Освітня Асамблея", ГО "Одна Надія", ГО "One Republic - біжу за полягли героїв" і іншими.


стати учасником виставки