20% електронної розсилки ніколи не потрапляє до покупців - дослідження
У дослідженні сказано, що 80% всієї електронної пошти приходить в папку «Вхідні», а решта відправляється в папку «Спам» або повністю блокується. За показниками 2015 і 2016 років, цей коефіцієнт вхідних повідомлень становив 79%. Відфільтровані повідомлення як і раніше не дозволяють маркетологам отримувати максимальний дохід від такого каналу, як e-mail.
У США тільки 77% повідомлень досягають передплатників. Хоча цей показник виріс з 73% в 2016 році. У Канаді і Австралії (другий рік поспіль) був досягнутий один з найвищих показників - 90%.
Середній показник потрапляння повідомлень у «Вхідні» становить 82% у Франції і Іспанії і 84% у Великобританії. З вивчених європейських країн тільки в Німеччині показник впав до 79%.
Дослідження попадання листів в пошту по галузях показало, що найкращі результати були отримані в секторах з підвищеним доступом до даних про клієнтів, таких як банківська справа та фінанси (94%), дистрибуція і виробництво (92%), туризм (90%).
Аналіз галузі рітейлу показав, що маркетологам, які працюють в ритейлі одягу, важко використовувати канал e-mail по відношенню до споживачів. Ставка потрапляння повідомлень на пошту в цій галузі склала 85%, в порівнянні з 93% в попередньому році.
«Електронна пошта залишається найпопулярнішим і ефективним каналом, доступним для маркетологів, тому більш важливо, ніж коли-небудь, розуміти, як він працює. Якщо ваші листи не потрапляють в папку «Вхідні», ви втрачаєте можливість будувати відносини і отримати потрібний показник повернення інвестицій від реклами », - сказав президент Return Path Джордж Білбрей. -Фільтрація листів в електронній пошті продовжує розвиватися. Поштові онлайн-провайдери застосовують все більш складні алгоритми, щоб пропускати тільки той контент, який дійсно хочуть бачити користувачі ».