Виставка товарів для немовлят та мам
03.04.2018 --- 06.04.2018
Повернутись назад

Як домогтися виконання поставлених завдань від співробітників

04.04.2018

Час проведення: 11:10 ----- 11:50

Як домогтися виконання поставлених завдань від співробітників
Майстер-клас в рамках Практичної бізнес-конференції "Рітейл & Менеджмент"

1. Що важливо обумовити на етапі підбору?
2. Як правильно і чітко поставити завдання перед співробітниками?
3. Для чого потрібен зворотний зв'язок, як часто його проводити, і які аспекти зачіпати?

Як підібрати правильних співробітників, і зробити так, щоб вони в підсумку пропрацювали якомога довше і ефективніше - одвічна проблема управлінців всіх часів і народів.

У гонитві за новомодними віяннями, ми все частіше забуваємо про те, що управління - це, в першу чергу, відносини, правильно побудована комунікація, яка і створює ту саму атмосферу в колективі, і є основним інструментом ефективного управління.

За статистикою, пік плинності кадрів доводиться на перші три місяці роботи співробітника, і основною причиною є нечітке розуміння очікувань роботодавця. При цьому, мало хто замислюється над тим, що вартість підбору і навчання нового співробітника дорівнює шести його місячним окладів. А вирішується ця проблема досить просто і безкоштовно - за допомогою правильно відбудованій системи комунікації.

Про що і як говорити зі співробітниками на всіх етапах життєвого циклу, розповість у своїй доповіді Ірина Дергачова.

Спікер: Ірина Дергачова, незалежний консультант з управління та клієнтського сервісу.

Місце проведення: конференц-зал №8, павільйон №2
Вхід вільний

стати учасником виставки