---
Все буде Україна!
Повернутися назад

Тренди маркетингових технологій, які допоможуть завоювати і утримати клієнта в 2018 році

25.12.2017
Тренди маркетингових технологій, які допоможуть завоювати і утримати клієнта в 2018 році
Наступний рік обіцяє бути дуже цікавим в плані розвитку технологій і маркетингу. Передумови багатьох тенденції з'явилися вже в 2017-му.

Компанії і маркетологи поступово змінюють підхід до просування і ведення бізнесу. Велика увага приділяється клієнт-сервісу. Комфортний стан і задоволення клієнта на кожному етапі покупки призводить до поліпшення результатів.

Успішний маркетинг передбачає слідування за трендами і своєчасне коректування стратегії. Про те, куди рухається digital маркетинг в наступному році, нижче в цій статті.

Відеоконтент

Всюдисущість інтернету означає, що люди весь час оточені словами. І хоча текстова реклама все ще цінна, маркетинг, здебільшого, орієнтований на залучення уваги, а онлайн-відео - це прекрасний спосіб виділитися з натовпу.

Кілька років поспіль YouTube був другим в списку найбільш популярних пошукових систем в світі. За даними Smart Insights, сьогодні відеохостинг якщо не обігнав, то як мінімум зрівнявся з Google Search за популярністю. Тому в 2018 році є сенс використовувати YouTube як один з основних джерел трафіку. До того ж відеоконтент краще розташовує аудиторію до бренду, ніж текстова інформація.

Зростання онлайн-відео приголомшливий. За даними The Wall Street Journal, споживання онлайн-відео зросла кратно 10 між 2011 і 2016 роками, і це стрімке зростання не сповільниться. Більш того, онлайн-відео випереджає кабельне ТБ серед підлітків і молодих глядачів. Компаніям, націленим на молоде покоління, просто необхідна стратегія з відеомаркетінгу, щоб досягти успіху.

Нативна (native) реклама

Pop-up реклама вже давно дратує користувачів, але все ще жива, так як більш результативна, ніж традиційна банерна реклама. Але в 2018 році з'явиться новий тренд: нативна реклама. Реклама, органічно вбудована в контент, має більше шансів на прочитання користувачем, так як здається більш природною для нього.

Більш того, дослідження показали, що нативна реклама особливо ефективна на розумних девайсах, які продовжують замінювати традиційні десктопи і лептопи. У 2018 році digital маркетологи повинні сфокусуватися на створенні нативной реклами. Нижче два приклади вдалої і невдалої нативной реклами:

fb1098c90a.png

019e305330.png

Персоналізований контент
Контент завжди був в центрі ефективного маркетингу, але в 2018 році контент повинен бути ще більш персоналізований. Заклики до дії більш ефективні, коли враховують індивідуальний підхід. Онлайн-майданчик з покупки і продажу квитків StubHub, що належить eBay, побачив 42% зростання продажів, коли користувачем надали персоналізований заклик до дії.

Використання комфортних для клієнтів способів комунікації
Можна використовувати спеціальні сервіси, щоб надати клієнту можливість швидко зв'язатися з компанією. У розмові менеджер доводить його до покупки, застосовуючи потрібні скрипти. Але кількість комунікацій набагато збільшиться, якщо для цього будуть використані звичні для користувачів програми.

Вивести потенційного клієнта на діалог в Telegram, Viber, WhatsApp або Facebook Messenger набагато простіше, ніж в окремих чатах на сайті. Ці ж інструменти все частіше використовуються для клієнт-сервісу. Техпідтримка - це не обов'язково сухе спілкування з людиною у справі. Тут є місце і розваг:

2090636.png

Розвиток спільноти

У минулому, створення спільноти навколо бренду або продукту включало в себе організацію форумів і передачу новин серед друзів і рідних людьми. Але зараз користувачі інтернету створюють більше контенту, ніж будь-коли, і їх слова, фото, відео та інший контент можуть мати велике значення для вашого бренду і зростання продажів. Люди можуть створювати контент без заохочення, але підтримка допоможе створити команду лідерів думок.

Інша стратегія - оплата блогерів, влоггеров і інших лідерів думок за обговорення вашого продукту або послуг. Створення євангелістів бренду може дати довгострокову вигоду в прибутку і перевершити споконвічні інвестиції.

Відродження пошукового маркетингу

SEO помер (ні)!

Малодосвідчені маркетологи на повний голос кричать, що просувати сайти і магазини в пошукових системах сьогодні безглуздо. Тому що соціальні мережі набагато ефективніше. І це дійсно так, якщо говорити про брендінг і залученні нової холодної аудиторії. Але користувачі, які потрапляють на сайт з пошукових систем, набагато частіше доходять до покупки.

Пріоритет на голосові пошукові запити

Багато людей протягом дня спілкуються з Siri або Cortana частіше, ніж з реальними людьми. Голосові помічники в мобільних пристроях спрощують багато завдань і заощаджують час. В тому числі пыд час пошуку інформації в інтернеті. Тому в наступному році потрібно задуматися про оптимізацію контенту під голосові запити.

Різниця в побудові фраз. Відкривши Google вручну, людина напише: "шкіряний диван купити київ". Спілкуючись з голосовим помічником, користувач, швидше за все, поставить пряме запитання: "Привіт, Siri, де купити диван в Києві?". Зміст не змінюється, але у видачі будуть інші магазини. Весь контент потрібно оптимізувати під обидва види запитів.

99-2.jpg

Джерела:

https://korrespondent.net/
http://mmr.ua/


Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки