Якщо ваш бізнес запускає новий продукт або послугу, події B2B є найкращим місцем для їх демонстрації. Конференція може бути дуже ефективним місцем для запуску вашого нового продукту чи послуги, але для отримання вражаючої рентабельності інвестицій потрібна добре спланована стратегія.

Запуск продуктів на відповідних торгових виставках максимально збільшує показ та безпосередньо пов’язує продукт або послугу з потенційними клієнтами.

Під час вашої конференції розмістіть креативну та інтерактивну демонстрацію продукту, щоб підвищити інтерес споживачів. Взаємодія наживо та практичний досвід залишаться в пам’яті ваших клієнтів, зменшуючи ймовірність того, що вони незабаром забудуть ваш новий продукт або послугу.

За кілька тижнів (можливо навіть місяців) до B2B-події почніть зацікавлювати новим продуктом або послугою. Використовуйте соціальні мережі, маркетинг електронною поштою, пресреліз, вебсайт вашого бізнесу та інші тактики, щоб створити очікування. Учасники заходу шукатимуть новий продукт чи послугу, про які вони так багато чули.

Після того, як на вашому стенді виставки буде багато відвідувачів, переконайтеся, що ваша команда продажів надає стислі, але інформативні презентації, щоб пояснити продукт. Спробуйте включити призи або подарунки, щоб підтримувати високий рівень хвилювання. Після такої якісної презентації вашого нового продукту ви не захочете підводити потенційних клієнтів.

Після події переконайтеся, що ви стежите за всіма потенційними клієнтами, щоб продовжувати комунікацію.

Джерело: https://metroexhibits.com/