Інструменти ШІ

У 2024 році варто інтегрувати інструмент інтелект і в цільову рекламу. Інструменти ШІ зробили справжню революцію в методах охоплення цільової аудиторії та взаємодії з нею. Починаючи від чат-ботів, які забезпечують миттєву підтримку клієнтів, до аналітики, що оптимізує маркетингові кампанії.

Більше відеореклами

Відеомаркетинг регулярно входить до трендів інтернет-маркетингу , але його домінування посилюється щороку завдяки швидкому розвитку TikTok, YouTube Shorts та інших платформ з коротким відеовмістом. Бренди навчилися використовувати короткі відео не лише для реклами, але й для сторітелінгу, запуску продуктів і навіть відгуків клієнтів.

Соціальні мережі як пошукова система та зростання реклами на платформах

Розвиток соціальних мереж не може залишитися непоміченим. Вже зараз у соцмережах зареєстровано 4,95 млрд користувачів (DataReporter). Бренди навчилися заробляти на соціальних мережах і це працює. У трендах SMM на 2024 рік ми можемо спостерігати збільшення соціальної комерції. 

Персоналізований маркетинг

Споживачі стають більш вимогливими до брендів, вибору товару чи послуги. Тому компаніям варто адаптувати маркетингові повідомлення до користувачів на основі їх індивідуальних вподобань і потреб. Персоналізація покращує взаємодію з ними. Як результат, ви отримаєте лояльну аудиторію та високий коефіцієнт конверсії. 

Контент для людей та сторітелінг

Епоха наповнення тексту ключовими словами давно в минулому. Сьогодні користувачі цінують якісний, експертний та цікавий для них контент. Більше того, Google робить на цьому великий акцент, тому кожне наступне оновлення майже завжди стосуються вмісту. Пошуковик прагне, щоб користувачі отримували корисний контент, релевантний їхньому запиту. Тому за маніпулювання рейтингом зараз Google карає та накладає санкції.

Голосовий пошук в SEO

Зростання голосового пошуку та його вплив на оптимізацію пошукових систем (SEO) — це ще один тренд диджитал-маркетингу 2024. Все частіше користувачі звертаються до голосових помічників для пошуку інформації (Siri та Alexa). Маркетинговим командам варто враховувати це та адаптувати стратегії SEO під голосові запити. Зосередьтеся на довгих ключових словах і обробці природної мови.

Конфіденційність даних

Питання гостро обговорюється останні кілька років. У наступному році використання даних і забезпечення захисту конфіденційності користувачів стане ще більш важливим.

Як відомо, Apple внесла масштабну зміну у діючу систему рекламного трафіку та випустила оновлення iOS 14.5, яке обмежувало всім програмам з App Store прямий доступ до IDFA (The Identifier for Advertisers — рекламний ідентифікатор). Тепер користувачі самостійно вирішують, чи хочуть вони надавати власні дані для рекламних систем. Існує вірогідність, що Android очікує подібної зміни. 

Крім цього, Google готується остаточно вимкнути сторонні файли cookie за замовчуванням у браузері Chrome, з метою покращення конфіденційності. Отже, питання захисту даних буде актуальним найближчим часом, адже загальний регламент захисту даних (GDPR), який набув чинності ще 2018 році, вимагає від компаній отримання чіткої згоди від фізичних осіб перед збором і використанням їхніх персональних даних.  

Автоматизація та оптимізація рекламних кампаній

Тренд диджитал-маркетингу дозволяє маркетологам зменшити витрати на керування рекламними кампаніями та сфокусуватися на стратегічних аспектах. Оптимізація кампанії допомагає підвищити кількість конверсій і знизити ціну за клік. У 2024 році маркетологи будуть інтегрувати більше інструментів, зокрема штучний інтелект або машинне навчання для того, щоб зробити стратегію максимально ефективною та дієвою. 

Зростання важливості контекстної реклами

Очікується, що у 2024 році контекстна реклама стане ще більш цінною для маркетологів. Користувачі сприймають контекстну рекламу більш позитивно, ніж інші форми реклами. З більшою ймовірністю вони натискатимуть на рекламне оголошення, якщо воно відповідає їхнім інтересам.Джерело: https://telegra.ph/