Якщо ви бажаєте йти в ногу з часом та помітно виділятися на фоні конкурентів, необхідно відстежувати та передбачати головні тенденції.

Оголошення у застосунках. Спочатку мобільні версії сайтів затьмарили варіанти для комп’ютерів, а тепер настав час застосунків. За статистикою, 21% міленіалів відкривають додатки понад 50 разів на день. Щоб не втрачати потенційних клієнтів, усе більше бізнесів починають інвестувати в цей вид реклами.

Відеоформат. Відео продовжують привертати увагу людей, а, отже, залишаються цінним інструментом для просування. Найкраще привертають увагу «живі» відео, відео у форматі запису екрана та анімаційні ролики.

AR і VR. Доповнена та віртуальна реальності допомагають у створенні дійсно захоплюючого видовища, яке неодмінно приверне увагу клієнта. Головний плюс — користувачам не потрібна додаткова гарнітура, аби з головою поринути у ваше оголошення чи рекламну кампанію.

Інтерактивна реклама. Конкурси, вікторини, опитування та інші види такої реклами допомагають подолати «банерну сліпоту», збільшити конверсії та привернути набагато більше уваги до бренду.

Штучний інтелект. За статистикою, 61,4% спеціалістів в рекламній сфері використовують ШІ для розв’язання маркетингових задач, таких як збір і аналіз даних, створення рекламних креативів, оцінка та сегментація аудиторії, підвищення ефективності реклами.

Соціальна відповідальність. Ефективна реклама у 2024 році — це не нав’язлива пропозиція товару, а резонування з потребами та цінностями споживача. Долучайтесь до благодійності, зборів, підвищуйте екологічність продукції та транслюйте свою філософію аудиторії.

Інфлюенсери. За статистикою, 80% маркетологів мають спеціальний бюджет для інфлюенсерів, і їхня кількість з кожним роком лише зростає. Збільшення попиту на співпрацю з лідерами думок пов’язане з можливістю залучення нової аудиторії та підвищення лояльності.