Весна
4-5 березня 2025
Starbucks and Sanrio have teamed up to celebrate Hello Kitty’s 50th anniversary by offering an exclusive limited-edition series of merchandise and apple-themed beverages across 13 Asia-Pacific markets.
The exclusive collection, set to debut on September 10, includes seven drinkware items, six lifestyle accessories, and apple-flavored beverages in Hello Kitty style.
The collection embodies the spirit of friendship with Hello Kitty and Starbucks’ red and green colors and features ceramic mugs, water bottles, stainless steel tumblers, an apron, a phone charm, and a lanyard to add Hello Kitty’s charm to everyday items.
For the first time in the Asia-Pacific region, Starbucks will also introduce four surprise boxes, available exclusively in Malaysia, Singapore, and Taiwan. They include tiny cup clips featuring Hello Kitty and her little plush friend, Tiny Chum.
Source: https://mmr.ua/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ