Baby EXPO
03.04.2018 --- 06.04.2018
Міжнародний форум товарів для дітей
Повернутися назад

Ігор Дідок: В ЛІЖКУ З Покупцем - КОЛИ ГЛИБИНИ ДОСЛІДЖЕНЬ Про споживачів ДОСІ НЕ ДОСИТЬ

Ігор Дідок: В ЛІЖКУ З Покупцем - КОЛИ ГЛИБИНИ ДОСЛІДЖЕНЬ Про споживачів ДОСІ НЕ ДОСИТЬ
На конференції Big Trade-Marketing Show (1 лютого 2017) багато учасників назвали одним з найбільш незвичайних і запам'ятовуються виступ Ігоря Дідка, в якому він розповів, чому традиційні дослідження в ритейлі більше не працюють, чому маркетологи марно викидають гроші на вітер, намагаючись «достукатися »до молодіжної аудиторії в Facebook, як можна отримати від клієнта дійсно важливу інформацію.

Слідкуйте за нами:

стати учасником виставки